24h購物| | PChome| 登入
2004-06-23 14:08:27| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

今日考數學~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係數學考試啊~今次好認真啊~

係前晚~嘩~我同小演一齊電話溫書啊~

(我為左溫書啊~留係屋企唔去街街啊~原本想同小文去聯合嫁~)

溫到12點時幾~係咁係度研究數學~

(我就好似咩都岩岩學起咁~真慘~咩都唔識~無計啦~上數學堂都無聽書~)
我都好後悔嫁~(信我啊^~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~^)

←龍一~你這樣可愛~想我侵犯你嗎??
好吧~那我就遵從你的意思囉~(一步步的走向龍一~伸出我的手.....呵...我會幹什麼呢??..好啦~大家不要再想下去了~兒童不宜哦~)

我同小演都溫得好成功~越黎越有成功感~好鬼開心~

(有d明白點解我果個qq既人講既野~佢係數學好勁嫁~
佢會為左一條數而諗幾日嫁~佢仲話數學你佢既興趣~
一生落黎就係為數學~真係好勁啊~)

我一生落黎就係被數學蝦既~嗚嗚~唔公平~

慢慢就係度講埋d廢話啦~

原本唔鍾意數學既小演竟然話想做數學家~
我就無咁大既理想啦~

我剩係想數學考試合格就得啦~(不要笑我沒大志哦~)

然後就傾偈到2點鍾倒~收左線~好鬼好學地去問我家姐數~

今日考完~
嗯~嗯~嗯~嗯~嗯~嗯~嗯~嗯~嗯~嗯~嗯~嗯~
感覺唔錯~^________________________________^

求你千奇唔好俾個重創我啊~嗚嗚~






台長: 小精神~
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文