24h購物| | PChome| 登入
2004-09-18 17:02:13| 人氣30| 回應0 | 上一篇

。.ξ 魔法戀曲 ξ.。第十四回

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

╳阿詩屋企╳
個個女仔(除左文文)上曬黎...搵阿詩改衫...= =
詩:拿~小嘉...我幫你改鬆左個膊頭位喇~
小嘉:唔該曬阿詩~等我去試下先=v=
憫:到我喇~我呢度唔知有d咩黏住左...我點mit都mit唔到出黎呀..攪到手指頭都“斌”曬呀.....
詩:斌= “=......................
汛:憫憫呀~><“
憫:『講錯野添= =』...sor呀...
小嘉:都唔可以怪憫憫既~因為佢唔知阿詩嬲kenny既程度去到幾高= =...
希:因..茵........= “=
熊:你地燃起左佢兩個既怒火呀....><“
汛:燃....彥.......= “=
小嘉:係3個至岩= =....
熊+憫:-0-||

╳阿儀屋企╳
儀:出去行下先=3=
管家:少爺~~你去邊呀?
儀:唔知架...去到邊咪行到邊囉...
管家:老爺話你今日唔好出去呀?
儀:點解呀?
管家:佢話今日你要同佢去佢間學校參加校慶party喎~
儀:下=0=“”“”佢間學校關咩我事呀...我又唔係讀佢果間...
管家:其實你有冇諗過去學校上堂架?
儀:冇架....而家私人補習咪好囉...=v=唔使去學校上堂...
管家:......
儀:咁我係咪真係唔出得去呀....= =
管家:係呀.......
儀:咁.....我番上去繼續訓覺-v-...
管家:-0-‘’‘’

╳球場╳
成班男仔打緊波....
Steven:你地仲嬲緊呀= =...
Kenny:係呀= “=...!
細文:茵同彥..你地唔嬲喇~-0-
茵+彥:仲有少少啦~
Steven:咁你地搵番佢地啦=v=
Kenny+茵+彥:唔得~!
吉:點解呀?
Kenny:係都係佢地搵番我地呀= =...
茵:咪係~!
天佑+細文+吉+Steven:-0-你地咩人黎架..咁都有既..?
Kenny+茵+彥:男人= =
Kenny:不如我地今日激下佢地呀=v=
茵:點激呀?
Kenny:就係....咁...咁...咁...喇~=v=
彥:幾好既idea~
茵:咁我地就咁做啦今晚...
Kenny+彥:好呀~!
天佑+細文+吉+Steven:(無奈).......

夜晚...
╳學校禮堂╳
憫:嘩...好多野食呀-v-
熊:成日掛住食= =
小嘉:我同天佑上天台先>v<天佑~~!
天佑:我地上去喇~>v<
汛+希+詩:唉~~~
憫:你地做咩呀?
熊:我知~佢地見到天佑同小嘉咁恩愛...有d羨慕姐~=v=
汛+希+詩:>////<熊熊~!
憫:Kenny佢地呀~(指住佢地後面...)
汛+希+詩:下>v<~?!
不過佢地見到佢地同好多女仔一齊跳舞...
汛+希+詩:><~!!!!!!太可惡喇~!!!!!
細文:佢地好嬲呀~><“
茵:哈哈...XDD
希:我地都唔可以輸架~!!!!><
汛+詩:係呀~><
之後佢地搵左好多男仔陪佢地跳...
彥:佢地~><!
熊:唉~我冇眼睇呀~憫憫..我自己周圍行下呀~
憫:= =哦~!
Steven諗住走去憫憫度...點知...
女同學們:Steven>v<...
Steven:=0=“”“
女同學1:你不如同我跳舞呀>v<
女同學2:同我呀~!!!>0<
Steven:=0=『help~!!!』
呢個時候~阿儀經過....
儀:好悶呀= =....
憫:咁受歡迎架佢= =...
儀:hey~憫憫~>v<
憫:halo~= =...
儀:你記唔記得我呀~?
憫:記得...=v=不過唔知你叫咩名?
儀:叫我阿儀啦-v-
憫:哦~阿儀...
儀:不如我同你出去跳舞呀~
憫:.....好呀~
之後佢地出左去跳舞......
Steven:果個邊個黎架= =!!!!???

講番Kenny佢地果邊...
Kenny同吉仔見到文文比好多男仔圍...= =
文:好煩呀~你地...><
吉仔諗住行埋去救文文...點知比Kenny快左一步...-0-
Kenny:文文~呢邊呀...(拖走左文文)
吉:.......
文:唔該你呀~Kenny..
Kenny:你真係時時刻刻都咁受男仔歡迎~~
文:受歡迎都唔係一件好事....好似頭先咁呀~比人圍住曬~...玩唔到...><
Kenny:...不如我地一齊去玩呀~!等我保護你...=v=
文:好呀~︿︿
(禮堂)
詩:Kenny呢?
希:唔知喎~
吉:佢同文文走左出去呀~!= =
詩:下~!!!!(走左出去...)

汛汛同彥彥果邊...
彥:果個男仔好狼姐= =...攬得汛汛咁緊~!><
女仔:喂~你望咩呀?
彥:冇呀= =
女仔:有就有啦~果個係你女朋友呀~?
彥:係呀~
女仔:其實同你女朋友跳舞果個...係我男朋友黎架=v=
彥:下=0=?!
女仔:我同佢鬧左交...而家一定搵左你女朋友激我喇...
彥:=0=...『我地都係呢...』咁我地而家應該點做呀?
女仔:你攬實我呀~
彥:哦~(照做)
男仔:你做咩攬住我女朋友呀><“
彥:你又係囉~(拖番汛汛番黎...)
男仔:我地走~><(拖番自己女朋友走)
汛:=0=...
彥:汛汛呀.......
汛:....
彥+汛:對唔住呀~..........=0=“”“
彥:係我唔岩既~
汛:我唔岩呢
彥:唔係...係我唔岩~
汛:我唔岩呀..!
彥:好喇~我地唔好嘈喇~唔係我地又鬧交...=3=
汛:嗯.....
彥:不如我地而家上去天台囉~-v-
汛:好呀~綁絲帶>v<你條絲帶呢= =+
彥:嚮度~=v=(拎出黎)
汛:>v<咁出發lu~

另一邊......阿希坐左嚮側邊
希:好悶呀...家姐又唔知去左邊....如果阿茵嚮度既話...
之後有人走埋去....遞左隻手出黎~
希:我唔跳舞呀~
個人仲係冇郁......
希:都話我唔......(見到係茵...)=0=
茵:= =vvvv點呀~令女~~~唔跳呀?
希:哼~>3<......
茵:= =頭先你仲掛住我架~~『kaka...』
希:=3=....『衰野~偷聽我自言自語...= =』
茵:你唔跳....我走喇~~~
希:>3<喂~我冇話唔跳喎~~~~
茵:頭先你又話唔...
希:都未講完....係“唔可以唔跳”呀-v-
茵:=0=...
之後佢地出左去跳舞喇~=v=

呢個時候...Steven仲係成班女仔圍住...
熊:唉.....= =
Steven:(望住熊熊)『救我呀><』
熊:『佢好似叫我救佢喎~><』.......Steven~~你又話同我跳舞既~>0<
Steven:哦~~黎緊=0=....各位令女~唔好意思...我有舞伴架喇=v=『好藉口= =“”“”』
女同學們:>3<”...
Steven:唔該曬呀~熊熊-v-
熊:唔使-v-...我地跳舞囉~
Steven:下-0-....真架...
熊:做戲要做全套-v-
Steven:咁又係~(望住憫憫同阿儀果邊)『順便睇下果個係咩人...= =+』

憫憫同阿儀果邊....佢地仲跳緊舞....=v=
儀:你講呢間架-v-?
憫:係呀~你又係?
儀:唔係...
憫:咁你點解黎既?
儀:有人逼我黎架....
.........之後都係傾d無聊野~=v=

Kenny而家同文文周圍玩......
詩:Kenny...(見到佢)
文:嘩~個公仔好得意呀~>v<
Kenny:等我射比你啦~~~-v-(之後亂槍掃射-0-)
文:>0<勁呀~
Kenny:=v=拿~
文:多謝你呀~Kenny>v<
Kenny:hee~-v-
攤位負責人:你男朋友真係對你好呀~
之後佢地笑左笑就走左喇~
詩:嗚......><:::(走左)

台長: yiki
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文