24h購物| | PChome| 登入
2004-09-16 19:08:29| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

。.ξ 魔法戀曲 ξ.。第十一回

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。

>6點<

╳銅鑼灣CEO Neway╳
憫憫拖住Koey黎到~
憫:我地黎喇~>v<
汛:憫憫把聲冇曬事喇~
彥:咁快既= =“
憫:=-=“....冇事就得啦~~~
詩:Koey都黎埋喎~
Koey:hee︿︿
細文:而家得小嘉同天佑未黎咋~
Steven:佢地兩個唔係掛住sweet~唔記得黎嘛= =?!
熊:佢地黎喇~
小嘉:sorry~遲到...
吉:做咩咁遲架...?
天佑:因為我住得遠嘛~~~
Kenny:咁你地咪好難見到面囉~大家住既地方咁遠....
小嘉:唔係呀~之後我地就會好多機會見面架喇~︿︿
文:點解呀?
天佑:因為我會搬過黎你地果邊住..9月仲會轉去你間學校讀添~︿︿
眾人:咁好呀~
彥:好喇~我地要入去喇~

因為佢地多人~所以比左間超大間房比佢地....
文:嘩~咁大間=0=“
吉:雖然係咁~不過我地咁多人...入到都feel到有d逼= =“
呢個時候....Kenny同彥彥爭點歌....= =
Kenny:我要同阿詩做第一呀~>0<
彥:我同汛汛都要做第一呀~>0<
詩:Kenny~~><
汛:彥彥加油~!!!!>0<
就嚮佢地兩個搶個遙控果陣~阿茵就過去“chi”佢地兩個...
Kenny+彥:喂~><(放左手)
茵:(搶左個遙控)= =v
Kenny:細佬你好奸呀~>0<
希:阿茵~好野>v<
Kenny+彥+汛+詩:= =“
茵:希~你想點咩歌呀?
希:唔....愛神之箭呀~
茵:好啦~︿︿
Kenny+詩:我地都係唱呢首呀~><
汛:好彩~=v=...我地係唱好好戀愛...
彥:做唔到第一pair唱歌既人...唯有做第一pair唱好好戀愛既情侶~=v=
眾人:-0-
Koey:憫憫~我地唱咩歌呀?
憫:我地唱Twins既歌呀~>v<
吉:你地唱女人味呀~
Steven:佢唱女人味= =...
憫:咩呀\./~唔比呀?
Steven:冇...搵個冇女人味既人唱女人味...好似好唔match囉-0-
憫:\./~!!!!!!!!我係都要點女人味呀~!!!!!
Koey+Steven:= =“”“”
過左冇耐......希同茵唱完~到Kenny同阿詩唱多次~
Kenny+詩:....不信像你這麼好 情人找不到 命運或是不可預告 主宰相戀的一箭何時放出 會將你共我擊中......
憫:Steven太可惡喇~
Koey:佢又好似講得好0岩喎= =...
憫:Koey=3=!
Koey:......
憫:不如我地一齊“必”d女人味出黎唱啦~
Koey:點“必”呀???
憫:我地用魔法將自己變成Twins呀~!
Koey:下-0-...
憫:我之前嚮電視見到Twins跳女人味果陣~真係好有女人味呀~><
Koey:係~>v<我都想試下呀~
憫:咁.....(指住個廁所)
Koey:唔~
之後佢地入左廁所喇....
同時輪到汛汛同彥彥唱....
汛:終於到我地唱喇~
彥:共你相識三千天 我沒名沒姓 慶幸也與你逛過 那一段旅程 曾是日夜期待你 施捨一點同情 我對你是固執 做夢或太熱情
汛:在世上 是你始終不肯退後遺忘我 感激你心意 但情人比 知己分開更易 怕我愛上你壞了事......

嚮廁所入面.....佢地真係將自己變左做Twins(除左個樣)....
之後佢地出番黎.....咁0岩就到佢地唱.....
吉:跳埋舞呀~︿︿
彥:係囉~跳埋舞啦...kaka~
Koey+憫:好呀~
Steven:咁快應承....= =“
之後佢地真係跳....
Koey+憫:From girl to lady In love make me crazy I'm now being lady Know how to make you crazy...(跳舞ing)
眾人:Twins上身-0-....
呢個時候....阿儀嚮出面經過....
儀:把聲咁似Twins既?(望入黎)~(.0.)
憫:開始懂得了怎麼誘惑人 開始懂得了應該怎去熱吻.....
儀:嘩........(呆左)
之後阿儀睇到地唱完為止.....

>夜晚<

佢地走人......
Koey:哎~~我漏左個袋嚮入面呀...><
憫:我陪你入去拎番啦~
Koey:唔駛喇~
憫:咁我地嚮度等你呀~

佢地行到條走廊度~Koey見到有人拎住佢個袋~
Koey:hey~
儀:咩事?
Koey:你拎住果個袋係我架...
儀:哦~比番你啦~
Koey:唔該曬~
儀:我頭先見到你同你個friend跳舞呀~好掂呀~!
Koey:下.....多謝呀>////<(第一次比人讚...)
某人:阿儀~= =仲有好多野未執架...
儀:哦~~~byebye喇~
Koey:byebye....>////<

就嚮憫憫等果陣....見到熊熊係咁望住張poster
憫:熊熊~你望咩呀?...(望張poster)歌唱比賽....熊熊...你想參加呀?
熊:唔係..我睇下姐....
憫:不過如果你參加既話....一定會贏姐~你唱歌咁好聽>v<.....頭先你唱”愛是最大權利”唱得真係好好聽呀︿︿
熊:不過我.....
詩+希:(走埋黎)嘩~>0<個歌唱比賽既嘉賓係Alex呀~~>v<
憫+熊:= =“
Koey:我番黎喇>v<
憫:你好開心咁喎-0-??!!!
Koey:邊有喎>////<
汛:仲面紅添...= =+
Koey:冇呀>///<
眾人:- -..
之後佢地就走喇~
呢個時候...熊熊回望多次張poster.....

○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○

>過左幾日後<

╳禮堂╳
assembly...
副校:...黎緊我會講講最後果一星期會做d咩...
彥:咪又講座講座同講座...= =
吉:年年都係咁....= =“
細文:好悶呀~~
副校:咳咳~每日既朝早都會有個講座既...
眾人:下~~~~~= =“
副校:大家肅靜...講座之後就會有表演睇~
Steven:咩表演先= =?
Kenny:我諗粵劇= =
Steven:-0-
副校:分別有舞蹈.樂器.時裝.歌唱表演....
眾人:嘩~~~~~~~~~
副校:大家肅靜~肅靜!
某人:係咪有歌手唱歌先~>0<
副校:= =係~!
眾人:嘩~~~~~~~~~邊個呀???
副校:有..(搵紙)...方力申同cookies同ping pung
眾人:嘩~~~~~~~~~>0<正呀~!!!!!!!
詩+希:Alex呀>v<~~~~~~~!!!!
場面已經控制唔到.......
副校:= =“

好快就到左果日...
主持:大家幾好嘛~
眾人:好....>0<
主持:好喇~唔阻大家...有請第一對為我地表演既歌手~ping pung>0<
眾人:ping pung~必必~ping pung~必必.....
kary:hi~大家好......
眾人:ping pung~必必~ping pung~必必.....
kary:而家帶比你地一首歌....愛是最大權利~
眾人:yeah~~~~>0<
kary:可不可與你放膽嬉戲 忘掉日與夜那些限期 不管身邊幾多無聊道理....
唱完~
眾人:(拍手)ping pung~必必~ping pung~必必.....
kary:thank you~好喇~而家到下一隊...就係....都係有我既Cookies~=v=
眾人:yeah~>0<Cookies~必必~Cookies~必必.....
Stephy+Theresa+Miki:(出場)halo~
Theresa:送首歌比你地...
Miki:派對動物....
眾人:Cookies~必必~Cookies~必必.....
Theresa:今晚應該棄置破舊波鞋 穿起斗零?展出美腿
Stephy:一身香氣全場男士聽命 喝厭了清水今晚想做一類....
唱完~
眾人:(拍手)Cookies~必必~Cookies~必必.....
Stephy:好喇~而家個台就交比.....Alex~
眾人:yeah~小方>0<~!!小方>0<~!!小方>0<~!!小方>0<~!!
Alex:hi~大家好~!!
希:Alex呀~!!!!>0<(捉住茵既手狂fing)
茵:喂~~~~~痛呀~!!><
希:sor....= =“
Alex:好~而家唱歌......好好戀愛~
眾人:正呀>0<~~~~
Alex:共你相識三千天 我沒名無姓 慶幸也與你逛過 那一段旅程.....
詩:點解唔同Stephy唱好好戀愛既..???(挨住Kenny)
Kenny:唔知呢~
彥:嚮學校都sweet到咁= =“
唱完~
眾人:小方>0<~必必!!小方>0<~必必!!小方>0<~必必!!
Alex:thank you~.....好喇~而家我要講d野喇~........大家
有冇見過呢張POSTER呢?(拎起左張poster)
眾人:有呀~~>0<
Alex:咁其實今日我除左黎表演之外~仲會做評判...揀d人去比賽既~邊個而家出黎唱既話...就可以唔使參加選拔~即入準決賽架喇..
憫:熊熊~~你去呀~!>v<
熊:下~~~我........
小嘉:係呀~~你唱歌咁好聽...一定入到架~!!
汛:(舉手)呢度有個呀~~>0<
Alex:係~上黎呀~~
熊:汛汛>///<...我唔得架~!!!
文:你得既~出去啦~(拉左熊熊出去)
個個都望住熊熊.....
熊:=///////=(行上台)
Alex:你叫咩名呀?
熊:=/////=叫....叫..我....熊..熊..呀...
Alex:熊熊~你想唱咩歌呀?
熊:=//////=我.....唱.....『唱咩好呢??好緊張添....><』
汛:死喇~熊熊佢好緊張呀~><
憫:.......(用心靈感應)『熊熊~熊熊~』
熊:『邊個叫我呀?』
憫:『係我叫你呀~你想唱咩歌呀?』
熊:『我唔知呀...如果我自己唱就會好驚呀我><』
憫:『咁...合唱版既好好戀愛呀~』
熊:『邊個同我唱呀~?><』
憫:『你隔離咪楝左個Alex嚮度囉~』
熊:『下~~Alex同我唱~?』
憫:『係呀~!!』
熊:『咁...好啦~』Alex~你...同我唱...好好戀愛呀?>///<
Alex:好呀~
音樂響起....
熊:(緊張)....>///<
呢個時候...Alex feel到熊熊好驚...之後就拖住佢隻手唱喇~熊熊佢又放鬆左好好多.....
眾人:嘩~~~~>0<(尖叫)
Alex:共你相識三千天 我沒名無姓 慶幸也與你逛過 那一段旅程 曾是日夜期待你 施捨一點同情 我對你是固執 做夢或太熱情
熊:在世上 是你始終不肯退後遺忘我 感激你心意 但情人比 知己分開更易 怕我愛上你壞了事......
唱完...
眾人:(拍手)好聽呀>0<~~~~~~~~~
Alex:你可以去參加準決賽喇~
熊:真係........>///<
Alex:唔~你去果邊...寫低d資料...果日你就可以比賽架喇....
熊:.........好啦...(行左去果邊)『唔知我果日會唔會驚到唱唔到歌架><?』

○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○

>比賽果日<

朝早...
╳憫憫屋企╳
憫:Zzzzzzz....
Koey:懶訓豬~起身呀>0<~!
憫:Zzzzzzz........
Koey:-.-“你起身呀~!!!!放左咁耐暑假..你就訓足咁耐...><...你就黎變左隻豬架喇......
憫:(彈左起身)= =+邊個話我係豬~????
Koey:-0-....
憫:係喇~今日幾月幾號呀?= =
Koey:今日....8月1日囉....
憫:呀~今日熊熊比賽呀>0<
鈴鈴...鈴鈴...(電話聲)
Koey:喂....哦....憫憫~文文搵你呀~
憫:哦....(拎起左電話)喂~文文..
文:憫憫>0<死喇~~~
憫:咩事??= =
文:熊熊佢...唔見左呀...><
憫:下.....熊熊唔見左>0<
Koey:=0=“
文:你d反應同Steven一樣既= =“
憫:下-0-“......你點知熊熊唔見左既?><
文:我頭先打電話比熊熊...諗住同佢一齊去啦~點知佢媽咪話佢一早就唔見左人...佢手提又唔通><...而汛汛佢地話嚮九展唔見佢喎.....
憫:下...佢地已經去左九展- -“
文:係呀~除左我.你.Steven同吉仔...其他人已經入左九展喇-0-“
憫:下....咁快>0<...
文:佢地話早d去霸位喎....
憫:咁佢地入左去咪出唔到黎搵熊熊...
文:係呀...所以咪我地4個去搵囉...
憫:咁~好啦...電話聯絡~
文:唔~bye~
憫:bye~bye~(收線)...死喇~熊熊唔見左呀...Koey~><
Koey:....搵人之嘛~easy啦~!= =
憫:-0-“咁熊熊嚮邊呀?
Koey:佢.....唔知- -
憫:咁你又話easy=0=..
Koey:咁我要d時間搵佢出黎架嘛....
憫:咁.....我而家出去搵佢啦~你有咩發現就通知我啦~
Koey:ok~
之後Koey去左廚房拎左盤水出黎~跟住佢用手嚮上面掃幾掃...盤水就出左變左張地圖~
Koey:熊熊...(手指點嚮地圖上面)

憫憫行下行下~見到Steven踩整單車....
憫:Steven~
Steven:憫憫你搵到熊熊未呀?
憫:未呀....呢到咁大..都唔知點搵好><
Steven:你上黎呀~
憫:下.....
Steven:你唔累既咩= =咁行法...
憫:累....
Steven:咁上黎啦~
之後憫憫坐左上去...
Steven:捉實我呀~(加速中)
憫:><咁快...(攬住Steven)
冇幾耐...憫憫聽到Koey把聲....
Koey:『憫憫~~我搵到熊熊喇~』
憫:『佢而家嚮邊呀~』
Koey:『嚮xx公園呀~』
憫:『Koey..唔該曬>v<』Steven...去xx公園呀...
Steven:哦~-0-




台長: yiki
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文