24h購物| | PChome| 登入
2004-09-16 18:47:02| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

。.ξ 魔法戀曲 ξ.。第九回

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。

>第二日<

╳學校╳
憫憫見到小嘉好似心神徬彿咁...
憫:小嘉...
小嘉:......(望住本書)
憫:小嘉>0<
小嘉:呀!憫憫~咩事呀?
憫:你無咩事嘛?
小嘉:無呀...
憫:仲話冇事~你將本書調轉左黎睇喎...= =
小嘉:係咩?!><(即刻調番轉本書)
憫:= =”

lunchtime果陣...
╳餐廳╳
熊:小嘉佢今日咩事呀?
文:我諗一係為左男仔...一係金錢上有問題...= =+
吉:咁佢係為左咩事呢?
文:我又唔係佢...點知喎= =
憫:個答案黎緊~(望住餐廳門口)
呢個時候~佢地望向餐廳門口...見到天佑入左黎~
天佑:小嘉!
小嘉:天佑...你點解嚮度既?
天佑:我黎搵你架~你可唔可以同我出去行下呀?
小嘉:好呀~(跟左天佑出去)
吉:原來係為左男仔= =

╳公園╳
小嘉:點解你今日唔使番學既?
天佑:因為今日係我地學校既特別假期嘛~不過咁都比我見到你...
小嘉:係囉...
天佑:小嘉~上次...真係sorry呀...
小嘉:上次...(諗番起>////<)
天佑:你當冇發生過啦...
小嘉:下~點可以當冇發生過架><
天佑:咁點呀~即係?!= =
小嘉:你要負責任><
天佑:=口=
小嘉:我講咁出~你都唔明....>3<
天佑:(明曬)你唔係鍾意....
小嘉:我咩人都唔鍾意...除左你>0<
天佑:(嚇呆左)...
小嘉:(嬲ing><)你真係.. (走)
天佑:(捉番小嘉番黎)小嘉~~~我以為你仲鍾意Steven嘛...
小嘉:我個心話我知...我鍾意果個係你..唔Steven呀.....
天佑:(攬住小嘉..之後想錫佢)
小嘉:夠鐘喇~我用番番去學校喇~byebye(走人)
天佑:小嘉....>v<放學我黎接你呀~>0<
小嘉:哦~>v<

╳學校╳
小嘉:好番黎喇~︿︿
詩:而家既小嘉同今朝既小嘉有好大分別呀~= =
Kenny:佢開心左呢~
憫:有愛情滋潤嘛>v<
眾人:愛情滋潤=口=
小嘉:>////<你地.....
Miss Choi:(行入黎)邊個有愛情滋潤呀?
眾人:冇呀-0-”
Miss Choi:希望大家黎緊既時間唔好拍拖住喇...(望住詩同Kenny)
詩+Kenny:=.=”『好似講緊我地...』
Miss Choi:因為之後係學期尾考試喇~大家要努力溫習喇~
眾人:係=0=...
憫:死喇...要考試....= =
汛:憫憫~你做咩呀??
彥:你驚考試唔合格留班呀~~
汛:唔好咁多口啦你= =
彥:xp
憫:><你知我成績幾差架啦~實留班喇....
彥:係喎~上次測驗你八科有七科唔合格...
汛:你仲講...
彥:我有言論自由架= =
憫:嗚....點算><
小嘉:不如汛汛你幫下憫憫補習啦~你成績咁好~
汛:都好喎~
憫:不過我驚阻住你溫書呀~~~
汛:唔會既...
憫:咁多謝你呀~汛汛>3<
彥:我成績都好架...做咩唔搵我呀~= =
憫:xp
彥:=-=

放學lu~
天佑:小嘉>3<
小嘉:天佑>3<(拖住天佑走)
詩:佢地發展得好快咁喎..
Kenny:我地都係姐~
詩:>v<
茵:仲有我同阿希架>0<
希:茵~你咁大聲都有架>.<
Steven:好凍呀呢度- -
細文:我地仲唔閃實凍死嚮呢度-0-||(閃人)
汛:憫憫你幾時得閒呀~上黎我屋企溫書呀~
憫:不如聽日呀>v<
汛:好呀~
憫:咁我聽日十二點上你屋企喇~
汛:咁聽日見~

○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。

>第二日<

╳汛汛屋企╳
叮噹......(門鐘聲)
汛汛去左開門......
憫:hi~汛汛
汛:入黎呀~
憫:你間屋好令呀>v<
汛:hee︿︿係咩~?!
憫:我諗你地都成日打掃屋企喇~
汛:係架~一日打婦兩次啦~
憫:=0=兩次...
汛:好喇~我地要開始溫書喇...
憫:係.....= =
佢地入左汛汛間房....
而家汛汛好勤力咁溫書...而憫憫恰眼訓= =”
憫:(個頭就黎跌落本書到)Zzzz...
汛:憫憫!>0<
憫:下?!咩事...= =??
汛:唔好訓覺呀....
憫:哦....
過左個幾鐘.....
汛:憫憫你肚唔肚餓呀?
憫:幾啦...
汛:咁我煮d野食比你食啦~
憫:好呀~>v<
之後汛汛整左碟餃子出黎....
憫:好味呀~~>v<(狂食)
汛:好味都唔使咁嘛= =”
憫:因為真係太好味喇~我諗汛汛你大個左一定係個賢妻良母姐~
汛:>////<憫憫你咁講都有既....
憫:(望住床頭張相)依.......你隔離果兩個男仔係邊個黎架???
汛:佢地...(走埋去)最右邊果個咪彥彥囉...
憫:彥彥!(瞪大隻眼)= =”而家令仔d~~咁中間果個呢~?
汛:佢係阿don...佢嚮中二果陣飛左去外國讀書喇~~~
憫:汛汛你果陣同阿don係咪情侶黎架?
汛:下...係呀~你又知既~?!
憫:睇幅相就知啦~你挨住阿don...而佢又搭住你膊頭~
汛:hee︿︿
憫:不過彥彥好慘呢= =”自己一個企嚮隔離....
汛:哈哈~我地果陣都叫佢搵番個架...但佢自己又話呢d野要隨緣喎~~= =
憫:佢個人原來係咁“禪”架-0-
汛:睇唔出呢~
憫:係喎~阿don飛左去外國讀書...咁汛汛你咪好唔開心囉...
汛:係呀~不過係因為佢走之前同左我分手~所以攪到我喊左一日><
憫:喊左一日之後...你一定又好開心咁送佢機啦~
汛:係呀~哈哈哈哈XDD
憫:= =”...咁佢會幾時番黎架..?
汛:佢話適當既時候~佢就會番黎喎~~
憫:適當既時候= =”?!
汛:好喇~唔講喇~我地快D食完野就要溫書喇><
憫:又溫書T︿T嗚....
之後憫憫同汛汛溫到黃昏......
憫:汛汛~我係時候要走喇~
汛:咁好啦~byebye
憫:byebye

番屋企途中...
憫:咩係適當既時候呢...= =?
(靈光一閃)
憫:係喇~我係魔女黎架嘛...想知~好容易姐...
Steven:嘩!!>0<
憫:呀!(嚇死)人嚇人冇藥醫架><
Steven:嚇下你姐...唔使咁嘛= =”
憫:xp
Steven:你頭先做咩自言自語呀?!
憫:下~冇呀『死啦~佢有冇聽到講咩呢?><』
Steven:你真係怪= =
憫:點怪都唔夠你怪~= =
Steven+憫:車~~~~~~~

╳憫憫屋企╳
憫:等我搵下有咩魔法先...
搵呀搵呀.....
憫:嘩~~呢個魔法正呀~可以回到過去......>v<

○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。○。

憫憫用左魔法去番兩年前......

╳學校╳
憫:依....學校= =”?!
fans:Kenny~Steven~>0<
Kenny+Steven:走呀~~~~~~~~~><(勁跑)
憫:原來以前佢地已經比人追架喇= =”
之後佢入左間學校...d人都見唔到佢....
佢去左F.2果層......
憫:呢班係2D...(入左去)文文喎~
男1:文文~今日同我一齊去睇戲呀~
男2:唔好~同我去行街呀~
文:唉~~~你地好煩呀><
男1+2:同我去啦~
憫:文文真係受歡迎呀...= =”
吉:Stop\./...文文今日同我有約呀~
男1+2:\./超~~~~
文:唔該曬你呀~吉仔~
吉:=/////=hee~

之後憫憫去左2C班...
憫:Kenny同Steven喎~仲有細文~
Kenny:d女仔真係....
Steven:好累~坐坐先~
呢個時候~憫憫拉開張椅...Steven就坐左落地下....
Steven:嘩><張椅做咩咁架~~~~???????
憫:= =v
憫憫出到去果陣見到阿詩...佢嚮度望Kenny呀....
憫:hee~兩年後你地咪可以嚮埋一齊囉~

黎到2B班....
熊:阿詩呢?
小嘉:佢又去左睇Kenny啦~~
熊:Kenny好咩= =...Steven好D...
小嘉:係囉~
憫:佢地真係= =”......

最後係2A班...
憫:汛汛佢地應該嚮度喇~(入左去)
2A班開始左上堂...
Miss So:好喇~有D野要同大家講既~就係阿Don嚮下星期六會去外國讀書...
眾人:下~~~~~~~~
彥:阿Don...睇下你呢個決定嚇親曬d人呀~
Don:-0-”
汛:阿Don你真係要走呀.....>︿<
Don:係呀......
憫:.......等我pass去星期五先~
之後憫憫眼前出現左個大鐘...個鐘郁得好快...
憫:停!
之後佢發現自己嚮個好大既公園到....
見到彥彥.阿Don同汛汛影緊相.....
憫:呢個...係汛汛床頭果張相呀~~
之後阿Don同彥彥打左個眼色~
彥:口渴添...我去買野飲~
彥彥就行開左喇...
Don:汛汛呀...我地不如......
汛:你係咪想走之前同我分手呀~
Don:係呀....
汛:我預左架喇~所以你唔使驚我會咩喎....
Don:......汛汛~其實...
汛:我想走先~(走左去)
Don:汛汛~>0<
汛:(走左無幾耐)嗚...嗚:::>︿<:::
彥:(番到黎)你講左喇~
Don:唔...
彥:其實唔使分手嘛...
Don:要既...我無理由成世都霸住佢架嘛~
彥:咁又係....= =
Don:-0-....如果我唔同佢分手...咁其他人咪冇機會囉...
彥:其他人=0=”
Don:我知有人鍾意汛汛既~= =+
彥:-0-”....係喇~我有d野想比你睇呀~你跟我黎呀...

之後佢地上左彥彥屋企上面既天台...
有一塊好大既布遮住左d野~
彥:你拉開佢呀~
Don:(拉開塊布)呢幅...
彥:我係嚮你地拍拖果陣開始畫架...
Don:你諗住點呀~果忽~??(指住未畫既地方)
彥:唔知呀...
Don:.......(拎左d畫筆同顏料...跟住畫)
過左15分鐘左右...
Don:似唔似呢....
彥:100%似啦= =”不過~阿Don你做咩畫我上去呀?
Don:因為我覺得你地襯d嘛~
彥:阿Don呀...
Don:頭先我咪話有人鍾意汛汛既...其實果個就係彥彥你~= =
憫:-0-||||『真係難以置信呀..』
彥:『佢真係知道左...』=0=...你...你錯喇~我點會鍾意佢喎...你唔見我地成日都鬧交既咩= =”
憫:係囉~係囉~
Don:我知你一直都鍾意汛汛既~如果唔係我快過你同佢表白既話~你地一早就做左情侶啦...
彥:再講我打你架~= ”=
Don:xp...總知汛汛就拜託你喇~
彥:= =『你唔講我都會~』
憫:= =....等我再pass去第二日先
之後憫憫眼前又出現左個大鐘...
憫:停!

之後佢去左機場度...
汛:阿Don你幾時會番呀?
Don:我呀.....適當既時候我就會番架喇~
汛:適當既時候...?!
彥:咩呀~= =?
Don:(拉埋彥彥一邊)就係你追到汛汛既時候~hee...
彥:喂~你講咩呀~追佢....
Don:總知你追到汛汛我先至番黎啦~
彥:= =
汛:你地講咩呀???我又要聽...
Don:講完喇~~
汛:(扁咀)超....
Don:好喇~我要上機喇~bye bye~
汛+彥:bye bye~

之後憫憫番到黎而家....
憫:(打電話)彥彥~聽日我可唔可以上黎你屋企溫書呀?
彥:下= =你唔係溫左汛汛幫你咩?
憫:因為好快就考試喇嘛~我咪想你兩個一齊幫我溫書囉~會快d嘛...>3<
彥:兩個一齊~你想搵埋汛汛上黎呀...= =
憫:係呀~>v<得唔得呀?
彥:....好喇好喇= =
憫:yeah~!聽日下午2點我地上黎啦~byebye
彥:byebye= =(收線)
憫:(再打電話)汛汛~聽日我可唔可以同我上彥彥屋企溫書呀?
汛:= =點解喎...
憫:兩個一齊幫我溫書會快d嘛>v<
汛:.....可以既= =
憫:咁聽日見啦~byebye...
汛:byebye...(收線)
憫:搞掂曬>v<

台長: yiki
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文