24h購物| | PChome| 登入
2006-01-13 14:56:33| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我嘅全班第二..返嚟咯..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈~~~係單科英文喈..其他就******.今日攞完成績表.
放假拉.到開學先補課.哈!!

琴日同蛋ma.行咗一日.行到我只腳超級酸.中途撞到黑雞.
而加有女啦.家姐阿媽就唔理啦~~哈.算啦!我地大方..
仲見到幾個自以爲是嘅XXXXXX!!!!.激憤!!!!.

我地從東門行到萬象城.errrrr.....冇地方去.之後去食
元綠.坐咗超耐狂傾狂傾。傾人地d野就有興趣.好三八~~~~~
仲同我講XXXX。errr....我都唔趕相信.搞到我食下食下野
就唸到or.......

阿.時間過得好快.初一到而傢我地都認識咗2年幾了.唸返
初一果陣日子其實過得超爽.果時慧同黑雞成日整色整水。
勁搞笑.劉彥民同吳書祥又好人.阿..蛋同我講阿po又唔讀了.
其實都唔知佢唸乜.唔知阿.大家如果冇轉出嚟可能都唔知
自己果陣有幾開心.而傢有時想大家約出嚟唔係呢個唔得就
果個。不過我知如果約到出嚟~~有慧同黑雞實笑死~~~~~~
errrrr..好懷念初一果陣.就算我地高中讀同一閒學校都唔
知有冇得同班~~~
不過呢兩年幾我過得好開心~~因爲認識咗你地~~~~呵~~~~
唸起岩出 世上只有 呢首歌~蛋.成日要地唱比佢聼~~母親節
細佬送橙...下次同黑雞合唱你聼過.呵

台長: ye//Ow.
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文