24h購物| | PChome| 登入
2006-01-11 11:48:36| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

yeah.yayayaya...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日終于終于終于考完啦啦啦啦啦~~~~~~開心死~~~

牙豬換咗個新髮型.又紅又爆炸.身為老師~~~~上課仲要對住
佢個「紅頭」我仲坐第一排.睇到真係有種想死死吾去嘅感覺.>. 隔離班「英姐」受牙豬感染.
哎~今日見到~學「熊珊」:"你地返開本歷史書睇阿,好似路易十
六!"errrrrrrrrrrrr.......

呢次自我感覺良好.考得幾吾錯~~ohohoho...好開心~~~~臨走時
丹媽仲送4個香吻向我道別.牙豬睇住嫁~~~~我不是gay~~~~~~~~
慣例了.呢個係佢向人打招呼嘅習慣~~~~哈~~又唸起「慧」~~~~
當年都係gum.係喔4號果日佢生日.生日快快快快快快快樂樂~~~

琴晚又激親你了~~哎~好佩服自己~~知道你都會好大量甘原諒我
改阿.你又失望了.

台長: ye//Ow.
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文