24h購物| | PChome| 登入
2006-04-09 11:55:22| 人氣16| 回應0 | 上一篇

4/8

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴日可以係話過得幾諷刺下.
哈哈哈..

早上學校要求我地回校測體育.
我可以話盡曬力了!!

下晝同娜去行街.
還好.......
撇開吾開心嘅野.講其他
en..
最抵死係我地去買cd.
娜考試要用
個賣cd佬真係無敵討厭!!!!!
最爽係加州紅嘅吾知乜叉去買碟
個cd佬講嘅.
之後狂喺到hard sell..
最後個女人比咗電話我地.
話去嘅話打去有折打gum話
個女人將個電話輸入娜部機就走咗

不幸的是.
娜按錯濟.電話冇咗
當時我地對望一秒左右
那個女人已經走咗.
但後尾唸唸下..
邊有gum大著數會益我地阿???
冇咗仲好.

最後想說的是.
我很像一拳鐘死個cd佬!!!!!!!

台長: ye//Ow.
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文