24h購物| | PChome| 登入
2006-03-01 17:59:12| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

你們嚴肅點行不行?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日有個好風趣嘅科學老師代我地課,哈~~~成堂課都好想笑
佢擁有滿口不標準普通話,不過呢個正係佢特色之一.佢仲
大讚我地班嘅同學們誠實(因爲我地好老實gum話佢知佢普通
話實在太不標準了)>o
一堂課裏面~佢教識咗大家好多野.例如「跌落水如果被求,
要撒米.gum自己個魂魄就唔會比水怪食咗」、「如果不是被
求、今日我地冇老師代課.國家少咗一個人民教師」(暈死)

當佢好high gum講佢自己喺自己個班到嘅威水史嘅時候.我
地都冇理到佢仲狂笑嘅時候.突然冒出一句..............
「你們嚴肅點行不行?」
(内容如下:佢將自己班嘅某位同學拉去廁所~進行一連串恐嚇)

這不是重點、令我佩服的係佢一節課可以講好多與課堂冇関
嘅事情~我地都可以學到書本嘅野.佢可以提到「買魚」「海嘯」
「捐款」其實成節課最唔嚴肅嘅係佢~~不過.我好希望佢教落
去最起碼可以聽佢自導自演.最好我地班主任日日都好似今日
gum返唔到班~不過.唸到呢到嘅時候我又唸起呢位老師教我地
嘅一句説話「不要詛咒別人.嘴會有一個洞.會流血的」

天.我不想做嘴巴流血的人.班主任.你還是天天上課吧!!!!!

台長: ye//Ow.
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文