24h購物| | PChome| 登入
2005-01-13 04:07:23| 人氣82| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

"十大"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一到考試時候~總係會有好多誘惑...
只不過係每年都有ga樂壇各大頒獎禮就經已令我...抵受不住~
今年對我ga誘惑更大...事關~我都好一段日子未好好咁睇過TV...(唔好鬧我..)
雖然每年睇完都會有同一個感覺---"做馬"
嘿~個人觀點姐^^等我又頒返個"十大"先~掌声鼓勵!!啪啪啪啪啪~~~
@@@04年度最受(我)歡迎十大金曲@@@
01當然係我最愛ga登登登....
張敬軒<>--->(新碟真係唔錯~推介:無能為力)
02張智成<<末日之戀>>--->自<>后~一直keep住~有保証ga歌手^^
03林俊杰<<江南>>--->才子一個~把声好正~上邊果首都係佢作架~正!
04王心凌<<愛你>>--->迷過一段時間~我係話呢首歌...百听不厭~
05張韶涵<<歐若拉>>--->都算几新下~成只碟都唔錯~嗯~
06古巨基<<必杀技>>--->點解會係愛與誠攞哂架?唔制啊~
07羅志祥<<小丑魚>>--->小豬除左靚仔之余~今年歌影視都几掂下~good!
推介:<<沒有你>>、<<一無所有>>
08五月天<<回來吧>>--->搖滾只愛五月天!復出后ga水準keep住~
09薜凱琪<<趕>>--->第一次聽就好鐘意~又係聽唔厭..
10梁靜茹<<給從前的愛>>--->信心ga保証!仲靚左好多啊~
@@@最佳新人@@@
金-->鄧穎芝<<魔王與少女>>--->首歌好好聽~^^
銀-->戴夢夢<<白日夢之戀>>--->可愛之余~唱歌都唔錯播~
銅-->林子瑄<<一對>>--->好清新ga曲風~i like it!
@@@最正組合@@@
金-->ping pung<<二十世紀的少年>>--->拎左黎做手机鈴声^^
銀-->女生宿舍<<我不怕輸>>--->嗯~我不怕輸~
銅-->元衛覺醒<>--->好励志~又好好聽~
@@@最另類正歌@@@
丸子<<愛你卡濃>>--->卡農好聽~<<愛你卡濃>>仲好聽!!
金海心<<悲伤的秋千>>--->
baby<<爱情不能做比较>>--->雖然係品冠翻唱~但係始終原唱好聽d~
施文斌<<泪的方向>>--->上年响珠院見過佢唱歌~真係有眼不識泰山~勁人黎架!
林依晨<<孤單北半球>>--->少女情懷歌曲、大受好評~正!
@@@最正mv@@@
杜德偉<<脫掉>>...一個字~激!
張敬軒<<孤單公園>>...无計~靚仔~
@@@最受(我)歡迎男歌手@@@
相信你地會掟雞旦架啦~冷靜...^^"
(不分排名)--->張敬軒、光良
@@@最受(我)歡迎女歌手@@@
(不分排名)--->梁靜茹、戴佩妮、廖佩伶(linda)-->未聽過呢~^^
@@@05年度最期待大碟@@@
光良<<童話>>--->1月21日隆重推出~~剛好考完試~等我啊~~~~光良!!

ps:呢d歌都係陪伴住我走過365個深夜淸晨...唉~考試好辛苦啊~几時先可以靜靜咁聽下歌、發下"牛逗"呢?

台長: 紫軒

您可能對以下文章有興趣

人氣(82) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文