24h購物| | PChome| 登入
2004-12-25 03:19:16| 人氣402| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

愛上帥哥??

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日等人ga時候,拿了同房看了一整個下午的小說來看~
說真的~好耐无睇過言情小說啦~
曾几何時~手上總是會有本這樣的小說~沉迷了好一段日子....
看著一個個故事的發展...一個個美好的結局...
那是對愛情的憧憬~那是對愛情的期待~
一直都耐心地等待著那個屬於自己的故事ga開始~
或者係人大個左,學ga經濟管理方面ga野多左~又或者係等到自己都麻目了~
這樣不切實際、不乎合經濟效益ga事,懂得少做為妙~

講返本書~書名叫做<<千萬別愛上帥哥>>
係講述一個丑女生愛上一個帥哥ga故事~
我只係睇左前三十頁~好像還不錯~結局好像是有情人終成眷屬...
哈哈~~千萬別愛上帥哥...好吸引人ga書名~
自問唔係一個敷淺ga人~但係帥哥美女誰都愛看~
我從來都唔否認,我想識多d靚仔(靚女)~因為他們總係會讓人賞心悅目...
亦會潛意識咁對他們好~這算敷淺嗎?
不過我想我一定不會愛上帥哥~
因為在靚仔面前,我一定會好緊張架~
加上靚仔一定好搶手~我又正好係一個唔鍾意同人爭ga人~
所以帥哥~看看就好了~哈....
曾經睇過一本書~好似係張小嫻寫架~
書上有一段大概係咁ga意思:
"如果比我选~我會选帥哥~
因為你选的老公無論帥與否,反正都一定會變心、一定會去搞外遇...
那為什麼我不选一個帥的呢?"
哈哈~~也蠻有道理的~姐妹們~你又點睇呢?

台長: 紫軒
人氣(402) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 藝文活動(書評、展覽、舞蹈、表演)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文