24h購物| | PChome| 登入
2004-12-25 03:01:55| 人氣102| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

平靜...平安夜

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今年平安夜真係過得好平靜、好平安~
上完課,趕上七點十五分的車~
決定回澳門過聖誕...
因為電視報章上耀眼璀璨的灯飾吸引著我~
把我從廣州帶回來~誓要一賞一年一度的聖誕灯飾!
今晚太累了~明晚一定要出去逛逛~

車上我send 左好多個msg比人講聖誕快樂~
發覺原來好多老朋友都唔知我响廣州ga新電話no.
......係我ga疏忽~深感抱歉!
能夠在節日中為一众好友們送上我小小祝福,感覺好窝心!
原來小小ga msg可以聯系我地ga情誼,
一句親暱ga稱呼,足以令那種久違的感覺找回來~
人與人之間ga關係莫過於此吧^^

今日有好多人派糖比我啊~好開心~
大家都互相講"merry christmas!"
願大家都有個開開心心ga聖誕節^^

台長: 紫軒

您可能對以下文章有興趣

人氣(102) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文