24h購物| | PChome| 登入
2004-12-14 02:01:02| 人氣124| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

肇慶之旅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

周末同澳分d人去左肇慶^^
雖則行程有少許遺憾、有少許令人失望....
但係整体上都几好玩~因為有佢地~^^
兩日的行程大部份都係行、行、行!
零晨五點出發上傳說中ga鼎壼山睇日出~
結果天公不造美~好大ga霧啊~太陽伯伯躲了起來....唉~
不過遺憾中亦有另一種美感...
兩日都係遊山玩水~換句話說....行左好多路~
玩集体遊戲ga時間最開心~
沿途每個人都有一個守護天使~(係抽出黎架)
亦有一個你要守護ga人~
我所守護的竟是"車草"....
哈哈~即係乜?咪靚仔一個囉~(唔洗咁羡慕我架~呵呵)
結果我做到"守護"嗎?嗯~有點慚愧....似佢照顧我多d....
我的確唔識点去守護一個人...
寒冷ga零晨...有這麼一個溫暖的臂彎~
的確係一個美好ga回憶~哈哈...
當然~佢係左拥右抱果种啦~佢右邊係邊個?咪佢要守護ga人囉~
而我的守護天使呢趟有女友相伴都管不了我~
反而部長做左我守護神....
过份的關心造成左我無形ga压力...
不懂的是~好人歸好人~一個有女友的人怎麼可以對每個人都投以"范濫"般ga關心
我不懂~~更不想做成別人的誤會~
因為將心比己~我做不到~
裹蒸粽好好味啊~不過好重啊~唔係我會拎好多返黎....

咁快就12月中啦~
仲有唔夠一個月就考試....
把握係一d都冇......唉~加油加油!
我要急起直追~!玩夠啦~

台長: 紫軒
人氣(124) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文