24h購物| | PChome| 登入
2004-11-29 13:07:14| 人氣68| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大個女啦~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢排個個都同我講~"大個女啦....."
係啊~原來我已經大個女啦~二十歲女....
今年ga生日過得好熱鬧啊~
好開心有咁多朋友仔同我過~
小玲特別安排的惊喜啦...
(雖然响門口的撻火机聲令我忍唔住爆笑左出黎....哈哈~)
仲有嘉啦~同埋澳分ga咁多位...
呢個星期返屋企,屋企人又同我補過二十歲生日~
哥哥仲送左我一份二十歲大禮tim^^
一直以黎我都覺得自己係一個好幸福ga人~
因為有你地---一直守護我ga天使....
大個女應該係點架?我不懂~亦都唔想...大個....嘿~

台長: 紫軒

您可能對以下文章有興趣

人氣(68) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文