24h購物| | PChome| 登入
2005-01-24 15:08:35| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

1月20日之貓左

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

本來今日放工約左康仔同ERIC哥去好運的,但臨放工時阿FRANK 老闆問:EVERYBODY DO YOU HAVE FUNTION TONIGHT,咁佢講到,可以話有野做咩。之後成班人搭的士去左尖沙咀諾士彿台度飲野,我都知今晚死硬的,不過唔知一開波就係飲,一去度老闆都拎左佢SAVE 係果度支(TA KEY 拿) 出來,空肚呀,大佬。飲完個肚即係好興咁,熱熱熱,SHIT SHIT SHIT。之後老闆話叫埋走左的兩個同事 KATHRYN 同NESLON來,佢兩個好鬼飲得。我平時已經唔飲得架啦,一飲就飲左四杯,當堂即刻去左廁所,嘔.......................................
之後阿ROY 想隊我飲,但唔點解老闆幫我頂WO,哈,隊我,點知佢比老闆對死左,去埋廁所嘔,真係連血都嘔埋,真係勁驚,老闆都入埋來,比左一百蚊叫我送佢返 屋企,出到去阿ROY又唔走,可能老闆佢第日返唔到工,趕佢走,又比多一百蚊我,如果阿ROY仲唔走,唔知佢會唔會不斷比錢呢,佢都HIGH HIGH 地,不過最後阿ROY話唔使送,反而佢先車我返博康再返馬安山。
10點45分到返到,之後同阿善傾左陣電話就訓嚕。

台長: Red文
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文