24h購物| | PChome| 登入
2005-01-19 22:32:50| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

一月十八日之香港海關

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日冇叫外賣呀,都係叫阿may幫我燒賣食,同埋部電腦我好肯定中左毒呀,慢過曼聯。攪到好似成日都做唔到野咁。shit shit shit
lunch過後真係激啦,事關我個位最近門口的,大約三點到,有兩條友企左係公司門口wo,我咪出去問下咩事lor,佢地的笑容就好似康仔咁笑,扲左佢張證件出泥就話,先生:我地係香港海關架,因為阿roy都聽到,佢同我講仲以為佢狂用winmx download 歌比人捉到上門tim,原來係我地公司做左咁耐轉口都未報過關,今次上門係話比我地知如果係二月一日仲唔攪掂的話,就會告我地同埋每單job 每日一百蚊,真係好過去屈啦。不過就真係好攪笑,都未試有d咁事發生。都算係一個攪笑的經歷啦!!!

台長: Red文
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文