24h購物| | PChome| 登入
2005-01-14 14:09:52| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

媽媽生日快樂

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係媽咪的生日,所以我地成家人一放公就返屋企同媽咪食飯啦,雖然阿善遲左小小,不過都等到一齊食飯,正呀,好多"送" 呀,點食得曬呢。之後阿哥冇啦啦拎左隻功夫出泥,又係bt ,家姐就問點解唔比隻佢,原來阿哥仲有一隻。真係勁似老返商呀。小心呀,阿哥,bt 會比人捉架。


望著你講 也許更易 濃於水的三個字
從我降世 一開始 到永遠 不休止
你亦是我支柱 動力和意義

You make me cry, make me smile,
Make me feel the love is true
謝謝你的關顧 與及無償的愛護
年月漫漫 多艱苦 你也永遠優先擔心我喜惡
唯恐我並未得到 最貼身保護 Oh I love you!

媽媽我愛你^^

台長: Red文
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文