24h購物| | PChome| 登入
2006-09-14 01:37:50| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

揼骨記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈, 呢個新聞台好似好返啦喎, 之前係咪click唔到文呢, 我都唔知搞咩架, 我都好少理既, 哈哈哈~~~唔關我事架, 佢system有問題渣。

上星期去左深圳揼骨, 楽しかったです。因為一站色的服務, 令人有賓至如歸的感覺, 只需搭落馬洲車去黃崗, 用e道過關, 搭黃巴士, 過完關就有專車帶我地去果度勒, 跟住就沖涼(但不要刷背, 因貴喎), 然後就有免費自助餐, 雖然得幾樣野食, 但有刀削麵喎, 食得飽人喎! 跟住太飽點按摩呢, 原來可以按腳先, 惠顧兩小時全身按摩, 按腳都係免費的(但要俾10蚊貼士), 仲有一杯野飲送添, 前面仲安排左青藏高原民族表演, 雖然我冇留意, 但就發現女賓係送手部護理的, 仲有手臘玩! (但都要俾10蚊貼士), 同時做手按腳, 實在似闊太! (但都唔好做facial, 因貴! 你都唔敢做啦!)

做完之後就到戲肉, 按摩! 我選了$138的中醫師, 由於我學過的關係, 我知道佢係得的, 搞到我好痛!!因為我腰部勞損了!

埋單計數, 玩左一日就係以上咁多錢囉, 仲有專車返黃崗, 完成一日的旅程!

台長: 電車婆
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文