24h購物| | PChome| 登入
2004-07-11 02:40:15| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

如果你知我苦衷

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

A-L成績是(係,我唔介意嫁,有尼個site既都係自己人啦.HA怕咩喎可?):2c2d
不過不失啦~~~講真自己冇認真努力過....咁既result算我執到啦哈
唔係話貶低自己!!但真係好好彩~我有運lor...>akaaa
ue唸住自己會肥~~oral&writing c係勢估唔到~ps f左都仲拉到d!
ok我既語文能力係唔差嫁.....之前仲懷疑自己有語言障礙嫁~記得?ha

overall今年成績係差!成班一個a都冇!!
一片愁雲慘霧!!!!大家都好sad咁!!!難忘的9/7有好多感受呀!!好touch
放榜果日個個喊到豬頭咁..kaa
自己反而冇乜!!俾人話我冷漠lor
外表懦弱內裡剛強嘛!!哈~我話幾嫁~~
估唔到自己做安慰人果d!!!!
(其實係我覺得自己喊好醜樣玉酸先唔敢喊ja
信唔信呀???haaa)

------------------------------------------------------------

依家為選科既野煩惱緊
四出尋專家意見~~~守候相助既時間又到啦

此終個心未定
有隱憂!!好擔心
真係唔開心
唔開心唔開心唔開心到想死
好驚自己患上抑鬱症

想搵人分擔下(好核突咁哈)
但自己的朋友考成咁
唔想煩佢地...點算?
出去散下心把啦

去同呀雯&他d朋友會面

問左好多聽左好多
咁即係點????????????
唸得太多啦
頭痛又頭暈
就黎唸到傻


然後撞見呀倫!!佢個樣好愁
點解????點解要個個都係咁??好慘~唔想咁
無助, 徬徨, 失落, 傷心???我唔要再見到你地呀下
再撞見埋呀成!!聽完佢既分析後~俾佢影響到
唸到好down好down咁歸家

今日屋企人仲叫埋表姊姨媽帶埋d 細路黎食反
話慶祝喎~~好似中五果年咁!!一齊熱鬧一番
同屋企人我係唔會收收埋埋果d~~~講番情況俾佢地知
個個係度安慰我!!!果一剎那真係有喊既沖動!!眼紅紅呀樣衰!aha
唔係講笑地想搵個空置既地方自己尼埋喊嫁

真係唔想俾左個希望我
然後粉碎佢!!!!!!!!太殘忍啦
寧願一次過唔開心啦唔該!!!!!我接受唔到嫁!!
明唔明姐?ha

未能釋懷的呀嫻好慘喔
佢依家終日神不守舍
唔知, 佢幾時先至好番呢!?
其實雙魚座既人心靈好脆弱嫁咋
ok lor係度乞討同情及憐憫啦又是.哈

現階段, 依賴慣人既我冇資格再依賴!乜都要食自己啦!!真係好大既考驗呀
乜都唔同晒!!!!好似正式f.7既完結, 四散晒!!無限感慨呀!:(

p.s.(係我一開始做錯左)

p.s.2(a, 我都唔想你去外國讀書嫁!!仲想同你繼續發展友誼嫁嘛!!ka)



忘記了加多句結語:
今次咁既situation就真係仆街啦!!haa粗口都真係要講一次
很糟很劣!!你說怎麼辦? 請給我條生路!

台長: 操外語的村姑
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文