24h購物| | PChome| 登入
2004-07-08 02:23:53| 人氣5| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大件事la

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

笨孩子說:
你的生活
日上三竿兩點起身
食野
晏覺
電視/電話
icq
再訓
ha//

佢似乎了解我之生活動靜~哈
我都承認我尼排既生活係咁頹喪
but,i m enjoying it>>>>>>>>有乜唔好咁ar
仲有,開住冷氣上網乃人生一大樂事
時間!?我晒得起呀.吹咩..kaa

不過講真~尼排可能得閒得制啦
多口左..ha..成日講講講.講野.kaa
接力咁..傾完這傾完那..便上網..繼續講.哈
訓緊仲死不罷休..仲sms當icq反....

自謝c宴果日玩通宵後
便冇覺好訓過了
3點.4點.5點...尋晚又是咁,失眠啦當係
不過冇所謂啦....係癲..都癲埋至放榜ja

放榜真係黎緊..只是我冇為意到姐...
好多朋友仔都好擔心緊~~~今日己係倒數緊既既第2日啦
我個腦袋仲係接受唔到....唔相信咁快就到~冇可能.冇可能嫁

其實都一早成定局啦~聽天尤命把啦..kaa好老土咁
我相信放榜後既日子會是美好的
求主保佑所有友仔都考得好好好好

我真係希望所有好朋友都升到
仲要係係晒一間既...侵大呀嘛!?係咪???
我最唔想係所有人都得時
自己一個要repeat或者乜野...個種感覺會好慘!!
全部人走晒.得晒自己一個咁!!!不過我唸如果唔得我會簡re多年
GOoD LUck所有人

放榜d人會開始囉囉嘍~~發惡夢
點解我冇ar?????係咪唔正常!!點解會好似冇事發生咁平靜!?

我唸我真係慣左夜訓lu~我知我依家實未訓得著
but聽日要早起~
你地要黎呀...支持我.哈
唔知聽晚會係點呢?通頂麼?????會好驚嫁嗎??
唉~~~~~~一起走過放榜的日子喔!!!

唔得!!我要一個人靜下!!!

台長: 操外語的村姑
人氣(5) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文