24h購物| | PChome| 登入
2004-12-18 22:46:15| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

自己一條友

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

連日黎都有早起溫書的習慣
奈何每日都係晏就先捨得起
食埋個晏就.已經花費左成半日時間了

尋日溫左成日書.眼都盲
nana.ceicei.yueng早過我考完有得行街街好hapi
今日終於都考晒試~輕鬆呀
溫又輕鬆.考又考得輕鬆.真係開心

今朝唯一的一次.十點半起左身溫左rp
點知.溫溫下又眼訓了.訓左陣起身食野.
身邊被發開口夢的朋友包圍
今早.呀羊發了不只一次的口夢
有時訓訓下覺真係俾佢嚇親的
係會大叫的果隻最得人驚
其餘ee哦哦隱約的聽到都覺得好笑.kaaa

考到4半朋友們已準備好了和我去高興一番
ha.我們去了看<沙膽大話王>好好笑嫁
跟住個個都回家過聖誕了

依家自己留係hall好鬼free
第一次冇晒d姊妹們
獨個兒番係hall的感覺
好在...人地今晚都唔番.
番黎陪我..keke

慣左當1303是我家
唔捨得走.哈,其實唔係.未執好野.補習果度改左星期日下就
so咁累.都係抖多晚明天慢慢走未遲啦

點解13樓星期六晚好似冇晒d人咁?
自己一條友都有dd驚呀!山實門

其實冇咩野.幾好.上下網
開歌到大大聲都唔怕嘈.kee
ho good ar.好內都未試過咁安心地on下9.icq chat下了

其實已經當係放christmas 假了...即係呢個sem break
想快d整頭.we will夾埋一齊染hair
同nana子參加左個番大6踩單車團~25-29/12
係會不斷踩單車籌款做善事.同探訪農村小學.
果d咁既野.好期待我都未試過既.唔會踩死左番黎.

ha一齊共度的第一個聖誕節
會很specail的嗎???kee




台長: 操外語的村姑
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文