24h購物| | PChome| 登入
2005-12-04 22:35:48| 人氣330| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

與占卜師的一席話

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨晚一眾女友人,無厘啦位去左銅鑼灣一間上樓咖啡店度玩塔羅...

原本打算”每人一問”,以塔羅占卜方法,間接地以第三者口中,打聽各人既姻緣前程!一方面,可以滿足各位八卦友人既八卦心理,另一方面,我們也可從這些不知可不可信的占卜結果中,作勢拿著友人的”痛腳”,互相逗笑,互相踢爆,嘻嘻哈哈的過了一夜...

點知,一係唔玩,一玩,當友人甲得知占卜費用要五十元時,她便抱著一個極端認真的態度,苦苦思索及組織一堆詢問占卜師的問題,最後,她的問題,全都與感情無關,認真占卜下問出的問題,都關於友人的前途,錢途,事途等問題...

占卜師一邊占卜,一邊聆聽這一檯一共四女女士的談話內容!當我們互相挖若時,互相踢爆時,互相拿對方開玩笑時,占卜知都一直在旁,邊占卜,邊嘻嘻哈哈的與我們共同地大笑...

當大家都覺得占卜師為人很nice,很kind時,占卜師卻突然煞有介事咁,話要改變我們這一檯四位女士求偶的看法...

(以下為女占卜師之用語,語言上可能略帶歧視成份,若有讀者因聽了女占卜師的言論而感到不安,本人緊始至歉)

這位女占卜師係咁講既:"唔係話咩呀,但係男人真係就好似狗咁賤,佢地係要女人教要女人Train至識得點做人架!女呀!而家一街都已經係d唔合格同有問題既狗(男人),如果你做主人(女人)既唔想一世冇狗陪既話,你要0係你仲後生果陣,拿拿林係街度見到邊隻狗,似似地正常既,就拉返屋企學下點Train佢,你Train 狗Trian 得幾次,你就知道第時點樣同隻狗相處...如果妳地後生果時都唔主動,開度閘引d狗入黎你屋企俾你Train下既話,咁第二時當你諗起要搵狗倍既時候,街上面就剩返d又老又病又殘既唔合格,同有問題既狗架...!"

"(搶白)喂!...之但係"閘",係唔可以亂開架喎!”我答!

”拿,你咁諗就有少少問題勒...好似我咁,我十八歲識我男朋友,我地到今年為止,已經拍左八年拖,而結婚對像大家都認定左係對方...但係未結婚之前,其實我同我男朋友都有個心結,事關我同佢呢段八年關係,其實大家都係初戀黎,所以我有時我會諗:我係咪要0係決定結婚前,放下我男朋友出去,望下個世界呢?或者我都要試下Train下第二隻狗之後,先返黎同佢結婚呢?如果唔係,大家一出世,好似我個身體就靜係俾我男朋友掂,佢個身體好似靜係俾過我掂咁,咪好”悶”..."

"悶?喂!呢挺”初戀就可以私守"愛情,乜唔係最理想,最崇高架咩?點會悶呀?”我反問

”咪係!你縱然拍左十次拖,到左第十一次至搵到你要同佢長相私守果位,咁唔代表你既愛情道路比任何人都成功喎,咁只代表你擁有左十次失敗既經歷咋喎..."友人乙補充道!

女占卜師聽後,靜了一靜!

友人丙打完場地道:”(占卜師)咁都唔係冇道理既,唔一次過咪...試兩次囉!”

說罷,眾人又是一笑...

台長: Lucia
人氣(330) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文