24h購物| | PChome| 登入
2005-12-03 16:44:04| 人氣99| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Is size important to you?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Is size important to you?

若果當有人問你這一句話,你會想起什麼?

有一日,我經過中央街市電梯上的一間舖頭,舖頭關了門,上了閘!但閘門卻寫上這樣的一句說話!-- IS SIZE IMPORTANT TO YOU --煞有介事咁...

我看到這個Size字,我先暗笑:因為我直覺覺得,呢間落左閘既舖頭,一定係賣Bra既!

點知,抬頭一睇個舖名,間舖卻叫”寶石行”,先知呢間落左閘既舖,係賣”寶石”的!

突然間,我覺得呢個”SIZE & IMPORTANT 既問題"好有趣,若果有人問你”你乜野SIZE呀?”我估十個有九個都會認為人地問你:

1. Cup 數
2. 吋圍
3. 碼數

但就係唔會諗起幾多"卡”數...

或者有女人都真係唔介意答你以上既SIZE問題,但...如果呢個問題問男人,你估有幾多個人會答你佢有幾多吋數呢?

女人,0係SIZE呢方面,或者真係OPEN 個男人...

台長: Lucia
人氣(99) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文