24h購物| | PChome| 登入
2004-01-20 11:26:00| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好開心的19.1.04

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

◆◇ 今日係傑傑生日!!我地11個人一齊送左份禮物俾佢!!!....初初我同阿Vie ,阿瘦諗來諗去都唔知送咩好!!!好少買野俾男仔ma!!!呵呵!!而且諗諗下傑傑好似咩都唔係好鐘意玩咁......唉!!!!哈哈!!最後我地記得佢個袋因為帶野太重...條帶斷左!!!哈哈!!我都試過(我個nike 袋)!!嗡所以我地就買左個袋俾佢啦!!!!
◆◇ 我覺得今日Rosa 都俾左d 幾好0既意見,至少令我諗多左野(靈感),我第一次覺得佢好咋!!因為.....算啦大家都知!!我同阿Vie 都知點樣可以拎到好ga 評語!!哈哈!!!好奸呀!!!阿Vie 個隻紙黏土好輕!好得意呀!!!又唔會有粉跌出黎!!好正呀!!!
◆◇晚上..我約左Yan,Jenny ,Winnie,Sing ,Shing and Ho 打邊爐!!我同Winnie ,Shing 好耐都無見過啦!!Winnie 差不多幾年啦!!而有Yan 在場的地方...我都會笑死!!我今晚笑到個口好呀!!!加埋好多傻人係到!!!總之就好開心!!!而Jenny 第二日要考試都黎.....辛苦你啦!!!
◆◇◆◇ 到而家我地都係唔知我地個個係咩湯底.....?!哈哈◆◇◆◇
**返學前我去飲左杯廿四味...原來真係好有用0架!!不過打完邊爐之後.....d 喉嚨痛又返來了!!!**

台長: 彭彭
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文