24h購物| | PChome| 登入
2009-03-05 00:03:10| 人氣247| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

仙人掌

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

估唔到我掉空佐我新聞台咁耐架啦?

2009年ge第一篇文章係三月份先寫 ~~ 哈! 唔係到年尾就得啦~~Hehe~~

記得我新年期間放佐十二日ge大假,其中拎佐幾日去佐玩~~

去佐邊?去佐一個話遠唔遠話近唔近的地方lo~~就係湛江!

一個好鄉下ge地方~無百貨公司,無M記,無茶餐廳,周圍都係田...

不過我好開心...因為係戈幾日我真係好relaxe,可以感受到農村生活...

我睇到好多我未見過ge野...例如:好大遍ge菠蘿田,蔗田,香蕉田等等...

有一日外出玩ge時候居然比我發現佐係一堆沙丘上有一顆仙人掌,

當我向遠處一望的時候發現前方仲生佐好多好多ge仙人掌...多到有d可怕..."毛管棟":-D

之後我拎佐兩顆返黎,一顆放係湛江,我朋友的家裏,一顆拎佐返黎自己種...

最近我發覺佢個頭頂出佐少少芽...好似要生花的樣子 ^.^好期待丫~~

唔知生佐出黎係點GE呢??

等佢生佐出黎我比下大家睇下靚唔靚丫~

 

台長: ☞恩典時刻╭★
人氣(247) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車) | 個人分類: 生活隨筆 |
此分類下一篇:仙人掌2
此分類上一篇:主的恩典超乎我所想

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文