24h購物| | PChome| 登入
2007-12-25 00:44:45| 人氣502| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

大家珍重~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

有史以來最久沒回家的我終於在十二月五日回家了!(九個月了)這次回澳主要是為了考澳門的護士執照,這次的考試我只能靠實力了,因為我在台灣工作時真的沒有時間可以讓我專心唸書,而回到澳門個心更加係散晒......記得我是考前一、兩天才開始拿起書速讀一下,多謝大家係我考試前一個晚上傳短訊及打電話給我作鼓勵......還有在考試前一天中午李生仔送比我ge能量cheese蛋糕,好好食丫!
今次返澳門見到大家,大家都唔同晒啦~大家都出黎做野啦~可君有私家車啦~安妮,獅子仔有電單車啦~佢地都對我好好,朝早返完工,知道我冇咩野做,都會用夜晚休息的時間黎陪我,一齊行街街,遊車河咁~~我考完試戈日仲係我屋企聚餐…我每次都好珍惜呢一個時間,每次都可以係呢個時候講講大家GE近況,讓大家都可以彼此有更多的了解 ^^ 有講有笑真係好開心!戈晚我媽媽仲親手煮了一大鍋喳喳,媽媽實在煮太多LA,大家食唔晒,又唔幫手拎D走>.<搞到我食佐幾日!
其實係咁多人之中,我最擔心GE係爽瑜妹妹,因為佢成日都做野做到好夜,今次返去見到佢發覺佢成個人瘦佐一圈~戈晚GE聚餐因為工作GE關係,係最遲到GE一個......佢戈晚雖然可以同我地有講有笑......但她還是讓我覺得她很疲倦>.<就好像我在台灣每晚工作超過十二小時,白天又睡不好,嚴重的睡眠不足,返到教會我雖然還是臉帶笑容同弟兄姊妹有講有笑,但前前後後,我還是被兩三位弟兄姊妹說,慕嫺你辛苦了,你看起來很累,還有一個弟兄說,你化妝也沒用,還是遮不住,一看上去就覺得你眼皮好重~那段日子我真的把自己的身體搞壞了!感謝主~現在我還可以好好活著~^^
爽瑜,記住丫~太辛苦GE話,搵下我掃苦丫!講比我地知需要為你代禱GE事,知道嗎~~
CHLOE係月底就要去美國讀書啦,真係好唔捨得佢,佢仲同我地講兩年裏佢都唔會返澳門>.<臨走GE時候我同CHLOE黎佐個擁抱,見到佢眼眶紅紅的>.<一個人去到咁遠讀書生活真係唔簡單,我能夠體會!記得我去台灣唸書GE時候佢送了一本美樂頌比我^^仲黎送我機,今次換你出國讀書,我冇辨法送到妳機但我有一份禮物要送比妳的^^希望妳喜歡!GOD BLESS YOU~大家珍重!

台長: ☞恩典時刻╭★
人氣(502) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

脆肉鯇
邊有瘦一圈咁誇張呀?不過成日都俾人話我塊臉黃之嘛!
係呀,同妳地一齊好開心架!我鐘意你講&quot掃苦&quot而不是&quot訴苦&quot,係真係郁手郁腳而唔係得把口講喎,幾貼切...
2007-12-28 21:33:11
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文