24h購物| | PChome| 登入
2007-08-29 23:37:16| 人氣296| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

冇晒心情~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


唔知點解,呢兩日我用佐平時多更多ge時間去尋求神~~
讀聖經,靈修書籍,聽網上講道~~
我已經唔比自己閒落黎架啦~~
自從媽媽,妹妹,可君,蕭牧師,Betty同chloe分別黎台灣睇睇我之後...
為佐唔比自己做蛀米蟲,休息佐一日,我即刻打電話比系上ge老師幫我搵工讀...
感謝神,一打去比老師,老師就叫我而家過去佢度開始做野...
尋日做佐三個鐘,今日做佐8個半鐘,成日咁對老師d問卷,幫佢recheck同埋key
data >.< 今日佢為佐上堂,仲叫佐我去做病人,聽落好似幾有趣咁,所以我就走
佐去做,點知後來先知自己要做一個只會聽唔會講國語ge人,要用廣東話同學妹
溝通,真係雞同鴨講>,<為佐幫下學妹,我唯有講一兩句"雞腸"比佢知我要表達d
咩!唔係我發音唔準,我已經將英文字串埋比佢知,佢都唔知"crab"係咩!
我係想同佢講我對crab過敏,好彩國語ge蝦同廣東話差唔多,所以佢都估到~ >.<
今日仲要比學妹抽我血,嚇死我!佢係升二年咋,標準ge抽血技巧到未學>.<就
搵佐我做試驗品>.< 好彩,經過我ge偷偷咁用國語同佢講解(唔敢同廣東話怕佢
聽唔明)後,佢最後都抽到我ge血,仲抽佐3c.c,嘩!抽咁多 >.< 抽都咪得lo(心
想)唉!都唔知搞咩~我今日心情好低落~可能係因為今日去病房睇到自己ge同學
已經開始照顧病人,仲照顧第一組,工量最多ge一組,見到同學已經著起真正ge護
士服,但我自己仲係學校,等日子~ >.< 人地做護士,但我就做病人,真係好無奈!
不過又係自己揀ge,為佐爭取留台灣,我唯有等!
雖然機會有d微,但宜家留係台灣都幾開心!因為有一班好好ge弟兄姊妹在背後支
持我,帶給我快樂~幫我找事做~
係呢個幾月,我已經睇佐好多屬靈書籍啦~~
係呢段等待ge日子入面,我要繼續學習如何事奉!

台長: ☞恩典時刻╭★
人氣(296) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文