24h購物| | PChome| 登入
2004-05-25 17:22:27| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

5月25日~*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

係囉...
真係唔記得左你number添...
唔緊要啦~
反正打左俾你就得啦~~

琴日都唔算夜訓嫁啦..
不過今日都係8點3先起身...
8點4整好曬d野之後~
即刻飛番去學校啦!
番到去...好彩冇遲到...
否則就拎個缺點了...

晨讀~
本書俾人拿左=.=
換左本”做個快樂讀書人”...
得對呢本書一d興趣都冇...
不過睇下睇下~
又幾好睇啵~
睇到孝順奶奶果到..仲有d想哭添...

睇完書書就上maths啦~
佢又係咁喇..
一條數教成堂...仆街黎嫁!!
俾你教!天才都變白痴啦!!!!
之後嬲嬲地咪訓覺囉~
點知俾佢罵喎...kind的!
廿幾個人響到訓覺唔罵!
只係罵我一個!!!
我依家已經下定決心喇~
響暑假之前~
我一定要集齊成班對佢既心聲~
之後親手交俾佢!!

小息~
峰峰俾左5蚊我食珍珠雞~多謝曬~
同飛仔..家雄..聰聰..wayne..傑少食
傾下計咁~
好快就上去上堂嚕~

英文堂~
tiger又冇番嚕..應該係m到!
余慧雯黎代課~
婷婷話佢係一個唔錯既老師..
佢都未教過你..你點知呀=.=
然響到畫(婷婷戀愛圖eng)
原來始終都係70分最好...
唉...問世間情為何物~~

小息~
去左3d玩下啦~
點知又見到miss容...
今次即刻出番黎啦~諗住冇事
點知佢都捉我冇”薛衫”=.=
咁人地慣左麻...
咁都要罵..

上地理~
魏sir教我地”地圖閱讀”
我唔記得所有野...
只係記得魏sir既一句"唔話俾你知"
笑爆全場!!!
因為佢個樣..加埋佢個超娘娘腔既動作~
足以笑你一萬年呀!!!
其他野唔係好記得嚕!!
不過我記得呢一堂係好好玩的!

lunch~
買左個”叉燒飯”食~
都幾好食~
帶左本”草莓100% #10”俾婷婷睇!
帶番黎果陣...
超驚俾人發現...

中文堂~
要做果個死人”學能測驗”...
我又超累啵...
真係想訓覺....
婷婷一開始既4分鐘就話好急尿~
之後又話肛門爆裂!!
超好笑!!

放學~
聰哥不斷表演佢既魔術=.=
去到札幌...
唉..點解要咁岩的..
傑少把口又超臭..
搞到佢超唔好意思..

p.s
屌你奶...
超累呀...

●遠山邊深海也踏過●
     ●你身邊始終有著我●





台長: 尚未設定
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文