24h購物| | PChome| 登入
2004-05-25 16:37:09| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

香港歷史博物館~*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日起身~~
好似冇咩做過就番左學嚕...
印象之中..
係帶左個空袋番去的=.=

早會~勁耐...
差唔多個個都有野講咁..
D宣佈又水蛇春咁長...

上phy啦~
同佢地響到玩下咁啦~
好快就過左兩堂嚕

maths堂~
同婷婷傾下計仔咁...
同峰峰玩下咁...
同妮妮吹下水咁...
就落左堂嚕~
都唔知做左d咩野..

西史~
佢好遲先入黎~
佢一入黎..jeff就出左去搵佢=.=
都唔知佢地想點...
聽佢講番試卷既答案就落左堂了~
我西史得61分咋....
73分平均分...冇了...

英文堂~
tiger唔知做咩冇番~
發仔黎左代課~超好玩!!!
大家響到玩ture for there
不過果d人囉!!果d人呀!!!
都唔ture既....
there果陣又唔認真啵...
搞到個game都唔好玩-0-

lunch...
都唔記得左食咩嚕....

番到去係...去左歷史博物館
我同bobo都要去啦~
所以好早就番左去了~
1點半番到去...最遲=.=

上到車車~
有條友仔冇位坐啵...
所以我就好man咁去同婷婷,妮妮坐啦~
俾婷婷見到d唔應該見到既野添....
玩畫手...我狂輸....
隻手俾人畫到好似”蒙羅麗沙的微笑”咁=.=

落車~~
我地”楓楓隊”本身d組員都幾好嫁..
不過唔知點解有條piness face加左入黎..
搞到我地有d唔開心囉!!!
同恩恩去.....嘿嘿
我地呢d純正hop hit佬~
肯定要做番dhpo hot動作啦~~
點知俾人鄙視=.=

入到去~
好人perfact企響我隔離啵~
同佢傾下計仔就咁啦~~
老師問有冇人去廁所//
初頭一個人都冇...
我就自己告勇行左去廁所啦~
點知我一出去>>
超多人跟住我行啵--”
包仔話所以人冇野就都入黎搞下個...頭

響個”避暑山莊”入面~
我就帶領我既好隊員由最後行番出黎~
玩果個問題機~
妮妮40最低分~~哈哈哈
都唔知佢個第3名係點拿番黎嫁=0=
婷婷80分最高分~
我就60分第2的~
行啦行啦~
發覺呢到真係好似殺綠都市d佛像咁呀...
有d淆底添~
之後包仔叫我地睇正野啵~
我就第一個衝左去睇啦~
原來d牛頭馬面抱住個女仔...
我初頭都唔知有咩好睇..
佢地叫我”櫃”底睇下佢地既下體啦~
shit!!!!
做得超精細...簡直令人歎為觀止...
中國既文學...真係博大精深呀...
行下咁啦~
好快就走得嚕~~

大家諗住陪妮妮去左搵車番去先~
之後就番去科學館到玩啦~
點知...
行左半粒鍾...由科學館行到去太空館..
過埋尖東海旁...
終於搵到269B嚕..
但係原來佢要269D啵=.=
佢驚唔識行..但係又冇電話..
所以就借左部電話俾妮妮用啦~

大家去左新世界廣場M記坐下啦~
傾下計咁...
又傾下星期三既行程咁..
唉...女生真係麻煩...
幫婷婷整左個爆靚既walkpaper~
又將”呢屎”改名為”蕾絲”

去左搭271番home了..
同婷婷傾左超多野~
唔使驚的~我會保護你的!!!!
哈哈哈!!!笑到我爆肚!!

番到home....
訓覺覺豬..食飯..沖涼..
傾電話...訓覺...

台長: 尚未設定
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文