24h購物| | PChome| 登入
2004-05-26 23:45:05| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

靖雯生日~*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢排好鬼死累呀....
累到死亡了...
真係想搵一日去下呀...

今日唔知痴左邊條根..
6點未夠就超左身..
慣性咁all左篤尿之後>>
就再度入訓喇~
訓到9點鍾就起左身了
梳洗完之後~
就去左問媽媽拿money啦~
佢話俾100蚊我@@”
點知佢話冇零錢..所以有佢啵=.=
咁佢依家算唔算呃緊我呀...

同婷婷去左搭k12~
什麼!?!?!?
化左裝!?!?shit..好驚呀!!!
仲恐怖過睇鬼戲呀...
到左火車站~
婷婷響廁所撞到茵啵..
上到去4號車卡~
得幾丁友到左..
黃潔熒今日幾靚啵==+
等啦..等啦...
全部人到曬~等聰哥...
wayne話佢出左門口..
之後等左超耐..再打俾佢..
他媽的丫!”是鯩平”?!?!
果一刻超想單腳行上條路仔去聰哥home打佢!
不過最終係冇做到的...

去到neway ctiy~
冇位...第一次係咁樣...
之後行左幾間啦..
都係冇位...
今日只係佛誕咋...點解會咁多人嫁!!
超多人甩底..搞到得番8個people..
好啦~
最後去左green box唱~
大房..不過算啦..好過冇得唱麻..
唱啦~~
其實我覺得幾好玩嫁..
不過就係冇people同我一齊玩ja..
搞到我一個人響到玩hop hit..
玩下玩下~
jeff同福祥黎左啦~
我即刻點左首失樂園俾jeff唱==+
之後又不斷跳下舞仔咁啦~~
家雄話我唱”你愛我像誰”好好聽呀>3<
同家雄合唱歌仔!超好玩~~
札辮辮~~
妮妮個大脾好舒服呀~
原來札辮都幾型仔的==+
靖雯無端端就走左...
我都唔知道佢走左..
福祥可能真係鍾意男仔的...
佢不斷響到打擾我..又不斷話鍾意我=.=
又拖住我隻手啵..仲要係十指扣添..
令到我非常難做...
玩下咁//好怏就4點嚕~
我件衫係全程俾人拿住黎著嫁囉!!

之後諗住去睇戲的~
去到百老啦~超多人...
大家就諗住我”富豪戲院”啦//
不過又冇人知道響邊到喎...
一路行一路問人...
搞到成半粒鍾..終於都到喇!
大家分開左兩派~
一派睇”明日之後”
一派睇”精裝追女仔2004”
其實我想睇”明日之後”多d嫁..
不過我老爸又話星期日去睇啵...
所以咪陪大家睇”追女仔”囉~
張凱琪 佘佘 沙比啦 jojo就睇明日之後
其他人就睇追女仔~
因為6點05先開場啦~
所以大家就去左”大家樂+kfc”食啦
我因為冇m..所以就冇諗住食啦..
妮妮超魯莽...
一去到就倒瀉左杯野飲..
倒曬落自己到..
佢仲要呆左咁響到微笑..
我都唔知佢想點=.=
佢地響大家樂既地頭不斷食kfc d野//
搞到俾人罵..俾迫去買左大家樂d野食..
臨走先發覺..原來果到係”新之城”=.=

番到去~入場~
間戲院超大..有5層..
行左好耐..
個放影室喪大呀!!!!!!
有a-z aa-ii 即係35行~
睇啦~
成套戲都唔算太好笑..
不過阿叻扮王秋生跌落街果一part!!
勁搞野!!笑到我同婷婷死亡~
仲有唱歌果一part~
我個心..個心..裡..心裡..心裡有個謎~
又係勁好笑!!
原來無間道既由來..係咁既..
真係..講出黎都冇人信=.=
其實成套戲都係改編無間道~
都冇咩追女仔既情節~
所以整體黎講得78分..

睇完~
去左7-11買左”大默”飲~
之後就去搭既士啦~
妮妮就響呢個time走左嚕~
傾左個幾神秘既電話..
令人有點兒奇怪...
搭車~
福祥佢地響到玩紙巾...
婷婷接到個唔係飛仔既電話..
仲自己爆埋個名出黎=.=
好快就番左大埔嚕~~

去左美食廣場既一間茶餐聽食...
冇野食的..又貴..
婷婷響到扮嬲之後逃走..
討論左好耐..
決定去味千拉麵到食..
呢個time
我呢d窮人就一定係睇人食的//
o..原來你要默書..
咁今日就唔例行公事啦~
去m記買可樂飲..見到個幾good的~
jeff話有d似佢個fd~~
真的嗎??介紹我識@@”
食拉麵~~
jeff同茵好好人呀!!
佢地有俾到d野我食嫁~~
個侍應姐姐好好玩呢~
我諗佢做左咁多日工>>
呢一日係最開心的!
福祥既一句”我只你對男人有興趣”>>
笑到佢出唔到聲~
臨俾錢~
我玩左”恆生至多kind學”既魔術俾佢睇~
佢仲為我拍手掌添~~嘿嘿
原來福祥識得玩好多魔術嫁~
佢好叻叻呀!!!

之後...wayne番home了
沖完涼...煮左個面食
好好味呢~>3<~
打日記..訓覺~
唉..聽日又要開始番學喇..
計落..我地得番14個番學日咋..

p.s
今日好似俾人咋形添...
只係部d fd睇戲~
好似冷落左你添~
星期6陪你去街街啦~~

其實識多d fd都唔錯的~
今日就識左福祥啦~~
我幾鍾意佢嫁其實~
不過你唔需要同我講”我愛你”囉=.=

台長: 尚未設定
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文