24h購物| | PChome| 登入
2005-03-17 18:15:51| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

無聊一打~*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

3月16日*


呵呵呵x2~~
好耐冇打過日記喇>v<”
你地有冇小小掛住me呢??
得喇..都知你有掛住嫁喇~~
其實好耐之前都想打..不過又懶下咁..冇打到..
但係”明日復明日!明日何其當!!”
所以我就決定打下啦-v-~

呢排~夜晚都慣左好早訓覺ya~
由以前既..1點半先訓..
變到依家10點都未夠就訓左~
所以精神都好左好多~
上堂訓覺同”亂啡”既指數都急劇下降-v-~
連添添都話”冇訓覺~你叻仔啦~!”

琴晚..睇果個御用閒人~
都唔好睇既..好似kai子戲咁..
扑濕左個皇帝..鳩吹兩下咁樣..就冇事--”
之後諗住做maths啦~
打開我可愛既書包..睇一睇~
fuck..我冇帶書添--”
幹..本身仲諗住可以做下功課扮乖仔..
咁即係迫我玩電腦啦!!
算..我唯有順應天意=v=”
玩完電腦之後..咪睇下大長今囉~好感人呀><
韓尚官娘娘..真係好偉大呀~!!!
然後響到打左一陣機~就訓左喇~

今朝~7點35分~
聽到”出前一丁麻油面~出前一丁麻油面”既鈴聲~
咁我就俾佢嘈醒左~
照舊的..去左沖涼啦=v=”
呢個係我升左上f.4之後既壞習憤--”
then整左個好味道的”家樂事營養早餐”eat~
食完之後..去搞搞個樣&頭啦~
咁8點12分就出左門口喇~
同bobo上學~去左買雜誌~

番到學校..太好喇~yes!!!
miss鄭又冇番到喇!!!
我既生活終於開始步向光明喇~
唔好話我話佢話佢話我丫..佢一定係飲湯”逐”親啦
之後又番唔到學幾年嫁喇-v-~
咁第一堂..又係果個miss周代課啦~
本身佢都冇乜野既..不過佢真係煩到爆!!
簡直就係”有組織及嚴重性煩厭”..真係衰格!
響到煩春住曬..help me!!!
人地明明好地地做緊maths~
佢又行過黎..識唔識做呀~?
仆街!我都冇做過!鬼知咩!?
然後又捉左wayne出去啵..真係漏屌!
咁辛辛苦苦的..過左兩堂~~

小息..gobble又係一名煩人!
小息啦都已經..又唔肯放人!!
真係正仆街黎..阻住我做正經野\~/
咁咪唯有搵野玩囉~~
咁岩蔡家龜又落左去啵--”
而且佢個書包又唔知點解俾人掛左響門果度..
咪唯有用兩下”啊多既”黎攻擊一下個書包囉==
之後浩聰同加加..開始kai喇..
響到狂打啵..我見佢地玩得咁happy~
咪用電話映低佢囉>w<~
諗住一陣俾番龜龜睇~~

打鍾..上amaths堂~
我同婷婷同埋浩聰坐啦~
之後響到吹下水咁~又聽下書咁~
派測驗卷..hehehehehe~
大家成績都唔錯呀=v=~
然後問婷婷~佢最滿意自己身體邊一部份~
佢答..胸脯XDDDDDDD
然後又話..其實女性裸體唔係咁好睇~
不過冇人話過好睇..然後又響到怒罵男性裸體好核突--”
不過..就算點核突..
都冇人會俾你睇嫁啦==”
然後浩聰問佢..你最想同我地from邊個人做愛==
佢答..李鴻楓=口=..no sir..
陳浩聰-v-”..意料中事~
陳正郴>v<”..贏左philip~哈哈
跟住之後..俾添添發現左我傾計..
調左我去第二度坐--”
咁做左條數咁..就落左堂喇~

之後果個小息..因為上pe所以遲左上黎..
放左本野去妮妮櫃桶到~
就番班房..之後聽jeff講~
袁家慧俾魏sir罰啵~
我聽到feel好奇怪啦..佢點會嫁呢?
之後原來係佢上堂睇漫畫..
之後魏sir以為佢訓教..就叫左佢去第一行坐~
然後魏sir狂話佢訓教啦..
袁袁好唔据啵..咁咪話”賭命丫!我冇訓過教!!”
然後就係咁..成個小息就俾魏sir捉左響地理室果個room到鬧.

之後中文堂~test啵~
我就好努力咁做啦..都算ok識既~
然後龔太教六國論啦..都好悶下--”

lunch~
同佢地去左食飯盒啦~
嘩..食到好飽飽飽飽..
都冇乜特別事發新~
咁番到去..就同佢地打排波啦~~
哈哈~sosing狂俾龜龜屌!
笑到我爆肚~龜龜係唔係都罵~食左春藥咁XDD
然後見到小櫻..佢個頭好平~
不過佢話岩岩電完負離子..
未洗頭~過多兩日就冇野~~
咁打完..上番班到玩啦~
同philip玩..真係超kai~
philip利用佢既kai力量..帶俾我無限歡樂-v-~
真係超級搞野>w<~

然後maths堂啦~
添添又用佢既口頭蟬..黎琑我地開心喇=v=~
什麼..神來之筆~亂啡~你叻仔!
真係笑到我拉屎>v<”
添添真係自石器時代開始第一個傳奇人物!!!!
我地比賽偷拍添添~當我玩得開心時~
然後忽然校長行過=口=!
嚇到我死左..然後以為佢走左啦..
佢又行番出黎啵-口-”
大佬!人嚇人冇藥e的!!!
唔好以為頭髮白過我我就驚你先得家麻~!
咁之後落黎..成堂響到玩偷拍添添~
原來佢個seafood都幾豐富=v=””
就係咁..落左堂啦~

落左堂..浩聰整摺左妮妮本書!!
借人書就小心d用啦!!!!!!!!!
最唔欣賞呢d人..借俾你又走去整花曬!
俾番本書妮妮..就去左上英文補習班~
英文班..原來都幾多人上~
不過悶到爆炸..同miss鄭堂差唔多..
就算浩聰響我隔離..我都悶到想死...

放學..同wayne行左番去...
2蚊雪糕~原來都好”車齒”..

*寂寞的心俱樂部心情推介
 ”不要墨爾本的翡翠-劇場版”
 呢首歌仔!自己響wimax dl
 冇就問我拎啦=v+~

台長: 尚未設定
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文