24h購物| | PChome| 登入
2009-01-01 09:13:51| 人氣70| 回應0 | 上一篇

星期三 2008年的最後一日...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝5點幾先訓...因為你~haha!!
不過真係好開心...^^
訓到下午4點幾先起身,如果叉燒唔打黎叫我起身...
我諗訓醒應該天黑lu...haha!!
搞掂晒傾左陣電話就出門口la,搬埋副麻將去魚魚度...
搵埋叉燒佢地就上魚魚屋企la...幫手洗下d野~
搞掂晒就打邊爐la,打完就打左陣牌...
之後就拎返副麻將返屋企先,叉燒打黎話佢銀包係我個袋度...
好彩都趕得切佢地班車,出到荃灣就去左舊皇雀會度搵威威...
等左陣就到我地篤波la...一路篤波一路倒數~
篤完就周圍行下,係m記等叉燒,吹下水,肥邦都黎左...
之後3點度威威走先,叉燒同肥邦繼續陪我...
5點度就送晒佢地搭車,之後再返m記,終於等到la~haha...
之後就傾傾傾傾傾...^^
我開左新日記la,打埋lee篇日記就唔會再係度打ga la~
http://mypaper.pchome.com.tw/news/kit0124
lee個係新日記條link...歡迎大家黎睇la~
尤其係你ar!!^^

台長: kit
人氣(70) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文