24h購物| | PChome| 登入
2008-12-30 18:13:39| 人氣77| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

星期一 開party!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日訓到2點30先起身...又係威威打黎叫醒我~
之後威威上左黎我屋企先,等我搞掂晒就出門口la...
去叉燒渡假屋,坐左陣就落去買啤酒同零食...
俾我見到d好驚訝既野,光天化日咁都得??
買完野就返去la,叫外賣pizza,星仔之後黎左...
迦威買埋KFC先過黎,之後就開餐la,食到好飽!!
周震陞放左工都黎埋,之後就玩下game...
叉燒係咁俾人隊...可憐!!haha~
我無嘜點玩ar,因為姐姐打黎同我訴苦...
又做下中間人幫下你地la...
出返黎見到佢地好多塊面都紅晒...鋤鋤下銻又發左d事~
俾叉燒你嚇死我地la...
之後就傾傾傾傾傾...第一次同你傾咁耐!!>3<
好開心,知道左好多野既答案!!
總算放下心頭大石...^^
沖完涼就齊齊訓la,個個都差唔多6點先訓...
唔知訓到幾點先起身lei?haha...
同埋唔知姐姐同哥哥佢地搞成點lei?

台長: kit
人氣(77) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文