24h購物| | PChome| 登入
2008-12-22 22:39:22| 人氣57| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

星期一 返學...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝7點起身...
搞掂晒就出門口la...撞到威威~
都唔知有幾耐無撞過你一齊返學la...haha!!
返到去就等上UE...
今日成日都好困擾...愈諗愈多~
放左原本上business,不過今日阿sir有d事遲返~
改左12點先上,lee段時間威威同叉燒陪我返我公司~
拎支票,原來仲有制服既按金未拎...
搞掂之後就去冠荃食早餐...食完就返去等上business~
放左就即刻上acc,做數...
放左威威陪我去匯豐銀行入票,諗住換埋本戶口簿...
點知佢話關門lu...咁下次先換la~
之後去左新開果間玩具反斗城,叉燒黎左搵我地...
去到南豐,威威要走先,因為佢要準備聽日既兄弟飯局!!
之後就行去荃豐睇下我部腦搞掂未,點知老闆忘記了...
去左飲廿四味加銀菊露...叉燒一齊飲~
陪佢買完餸就搭車返屋企,返到屋企就沖涼...
沖完就食飯la,食完就執野去叉燒渡假屋...
打埋日記溫書...

台長: kit
人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文