24h購物| | PChome| 登入
2008-09-28 02:53:30| 人氣59| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

星期六 去理大...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係poly u既information day~
今朝10點30起身...
搞掂晒就等電話出門口,仲可以打winning tim~haha!
搭車去理大,魚魚,巧巧同叉燒係青衣邨上車...
去到果度就周圍行la,去晒咁多個centre度拎單張...
擺明無可能讀到果d科都照拎,haha...
對物理治療好有興趣tim,main point係唔駛讀理科都得...
肥邦,你洗定晒d毛毛俾我剪la...haha!!
行晒就去朗豪城,坐的士去...
去左紅蔥頭食lunch,食完坐多陣就搭車返屋企la...
佢地就去補習,返到屋企就玩下電腦,sally妹妹上左黎...
7點度就出去踢波la,之前報左對波,今日去試腳...係大窩口踢~
我地team人我覺得麻麻地,可以仲有好多人未黎掛...
暫時我覺得我地圍內果幾個同新識既豪仔比較ok之外...
其他都係麻麻地,有d仲唔多得tim...
明楷同羅鴻都黎左,佢地黎係想痴下波踢姐~haha!!
今日狀態都算ok,有一球獲得全場掌聲...自豪!!^^
踢到球場關燈就走la,同明楷同羅鴻去左7仔買野飲先~
之後搭車返長發,返到去就買宵夜,有條傻婆問我地買唔買煙...
$40一條,紅萬,佢個個都問,真係傻ga!!
張勇都黎埋,好斯文wor...haha!!
最後我地話上去拎錢,叫佢係ok等我地...
我地當然走la,去左海旁吹水...好癲ar!!
返到屋企就沖涼,果隊波update得好快...
不過登左我打既位置係左右後衛,雖然我今日成日都係打後衛姐...
其實我打既位置係左右翼同前ar!!
遲d要同佢講下先...
http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=8091868&;extra=page%3D1
入面21號果個係我...希望同佢地夾la~
打埋日記要訓lu...對太極鞋又爛左lu~
搞到對波襪又穿左個洞...

台長: kit
人氣(59) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文