24h購物| | PChome| 登入
2006-10-09 22:24:04| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好好既經驗

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係我番左工咁耐得著最多既日子~~~原來當成間公司得你一個....唔計經理同會計~係會做得踢晒腳~好多野都唔清楚~~~又唔識~~~所以今朝Dick 經理同我講今日係比你一個好好既考驗~~係今次既考驗可以知道自己有咩不足地方~可以改善~~邊D地方要留意~~所以今日上左寶貴既一課~平時有咩唔識可以問nancy or candy~~今日係要自己面對加上解決~~同埋容忍D客既態度...講起今日打單我仲應付到五個sales既單~好彩會計都幫我攪叫倉執貨同運輸既野..^^~~今日好多人離interview呀~平時自己interview 多~都未見過人地interview~~哈~原來有幾多趣事~話說我間公司interview 有兩份test 要做~~見到個女仔真係樣衰到爆咯~~唔係講樣~~~哈~雖然佢唔係索個隻~~係講佢上離interview~~test 係會比25分鐘到佢地做~咁我去收卷啦~~佢就同我講有急事~~問我門口係邊~~我心諗你岩岩點入離架????=.=咁我都知佢唔識做份test 架啦~~~咪開門比佢走咯~~我地間公司請中七程度~我唔覺份卷有幾難咯~~佢可以一隻字都無寫~我之前interview都係E份~英文信寫番做中文~同覆番個客email 問既野...咁都做唔到....佢有中七程度嗎???無奈=.=之後dick 經理都話佢唔show我~哈~~~話鬼知佢show唔show我~又唔係我見工~上得離見工就咪咁樣衰走啦~~晒時間!!!!好.....夠鐘訓覺~~~E排都好似唔夠訓咁>.<

台長: 布甸
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文