24h購物| | PChome| 登入
2006-10-16 22:17:09| 人氣58| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

歡樂谷之旅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


係歡樂谷門口影架~唔知係咪夜晚影既關係..攪到影得太黑~電腦執都唔夠prefect^^

定係個背景太光呢????算啦....^^

E張係同南瓜人影架~~佢仲無啦啦係我後面拍我個頭>.<好彩唔同魔鬼影姐~豬肉話佢地咸豬手~~~哈哈~笑死!!!

E張就係玩全場至激既機動遊戲個邊影架啦~~~好大隻大笨象^^

同鳳爪既合照~~嘿嘿^^


相就睇完啦.....懶人終於捨得打15/10既日記~~哈哈^^唔怪之得比豬肉話有幾可見我online啦=^.^=貴人善忙.....可惜我唔係貴人呢~~^^講番個日既野先~我,鳳爪同janice係皇崗等埋豬肉~衰野遲大到~~~最近個個竟然最遲~~哈!!!我地四條友第一時間去左飲茶~仲要高檔酒樓~~幾識享受^^係東門架...仲要超平呀~~~間酒樓香港都有兩間~~小點3元 大點4元 中點6元~~最貴個超點都係15蚊~食左十碟野~先120埋單~~哈~~香港實唔得啦~~飽晒!!!之後去左行街~~~講下大家既收穫先...我就得條GUCCI皮帶同埋十蚊修甲~~豬肉就耳環一對同埋平底斯文鞋...十蚊修甲~鳳爪就”提芬尼”戒子一隻耳環一對,LV皮帶一條同埋十蚊修~甲及十蚊強勁修腳皮~~最後janice就十蚊修甲姐~~^^行到咁上下~我地去左街邊檔食D小食就當晚餐~食左炸牛丸,豬紅,照燒魷魚~酸辣粉我唔敢食~佢地話好辣呀!!之後就一人一杯兩蚊珍珠奶茶~~爽呀!!之後我地就搭MTR去歡樂谷啦~~~原來都幾多個站架~~不過唔算好耐姐^^夜場七點至十點~五十蚊~~開頭就坐個隻船~~慢到嘔呀~~之後就玩跳樓機~~第一次玩乍~~海洋公園都無玩過~哈~死就死既心態上去~~~係咁又上又落~~~~之後就玩個UFO啦~~~~轉到勁暈~~~~又高喎~~~~嗌到聲都沙埋~~~最尾玩全場至激個個~~~可能夜啦~無咩人玩~~~差唔多散場~得我同鳳爪勁嗌~哈~成個傻婆咁~~最攪笑佢話”我無氣嗌啦”....哈~~一輪瘋癲後~~我地都玩到累晒~搭的士番皇崗過關~好耐未試過玩得咁爽^^

台長: 布甸
人氣(58) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文