24h購物| | PChome| 登入
2008-02-16 15:52:26| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

澳門之旅2008

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



唔去過大三巴...點算係離過澳門呀....


議事亭前地


黃色幢野幾Beautiful....


魚皮好爽...正..蝦子麵太細碟啦...


義順食既雙皮奶同埋紅豆雙皮奶...好滑...我地仲去左兩次...太正啦!


我地無去觀光塔呀...係山度遙遠望過去都唔錯...


後面既教堂....我都係第一次入教堂..哈!


蟹粥同醬爆雞...正!!


肉丸魚片粥...三元粥店...


行到我地死死下既舖頭...出名既蟹子撈麵....






今年既情人節...我地三個去左澳門過我地既兩日一夜之旅...買左好多手信番離~~~琴晚抽到我地散晒咁番離呢...我地住個間四星級利澳酒店都算唔錯...好彩我地無比人發現三個人住雙人房姐...其實澳門都係食野為主...我地拎住本書係咁搵當地出名既舖頭...行到邊食到邊...賭錢我又唔好既...14號個晚佢兩個落左酒店間賭場玩大細...比佢地win左三佰蚊...我就係房訓左...佢地番離我先醒...原來我無lock住對門呢...食完糖水又訓番...15號個日我地去左三元粥店食早餐...因為佢地遲起身既關係...所以無係酒店食早餐...之後去左鉅記,潘榮記同黃金手信買手信...買完之後抽住好多野去中西區搵個間野食蟹子撈麵...行到我地死死下呢...比個的士佬老點...之後搭車去碼頭坐4:35p.m.既船番離..成個人散晒...夜晚仲叫埋janice,鳳爪出離食飯...好彩琴晚訓得好好...幾日既唔夠訓可以一次過訓飽晒...新年假期放埋聽日就要番工啦...既然我決定左留底...就係黑暗既開始啦...

台長: 布甸
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文