24h購物| | PChome| 登入
2003-11-07 01:23:50| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

魚呀!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我係話我隻腳指尾魚左呀....... 頭先沖涼個時..... click住個花灑個野鬆左....... 咁個花灑就一野鋤落我隻腳指尾度啦...... 真係痛到媽媽都唔得呀..... 而家都仲有少少痛呀......唉

哈.....今日我總算見識到christy講d 英國阿金有幾污嘈..... 因為亞nick示範左畀我睇呀...... 話說佢上堂個時要用白版ma...... 咁寫錯寫就用手指捽甩佢啦...... 點知佢跟住竟然舔隻手指揭notes喎..... 咁咪即係食marker..... 唔知好唔好味呢..... 哈..... 不過佢都幾勁呀咁食法都食到佢圓姑碌..... 同埋佢好勁ga.....有個master ga.....係mechanical engineering.....之前仲去過好多地方做野添.....又試過係北京教大學......所以佢識講普通話ga..... 仲識 french, portugal... 好多好多....... 突然之間覺得佢好勁呀~

台長: iris
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文