24h購物| | PChome| 登入
2004-01-10 01:53:13| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

做義工

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我今日幫呢個智障人仕游泳比賽做helper, 係國際賽黎ga~~ 我個崗位係要召集d 得奬ge 運動員, 對下佢地個名岩唔岩, 等佢地預備攞奬, 琴日rehearsal 個時仲話個位冇野做..... 點知今日黎真個時都幾忙ga喎...... 仲好緊張添, 因為d 人就到頒獎都未黎喎......等我地要周圍睇下佢係邊..... 不過好彩佢地最後都有出現~~
不過話時話.....雖然話係智障人仕ge 比賽..... 不過我一d 都唔覺佢地係呀.... 有d 仲好醒添, 有d 好靚仔, 咁當然有係係要畀多d 耐性啦, 好似細路仔咁~ 好彩我tum 慣細路姐~~ 所以都冇乜問題~~ 今次雖然係冇乜錢收但都幾好玩呀~~

唔經過一日ge 觀察, 我印象最深係澳洲隊, 因為呢隊有個運動員真係冇咁聰明, 咁我梗係要同佢講多幾句啦, 不過佢隊友都好照顧佢, 佢要行出去領奬個時佢d隊友同佢講話會係池邊睇住佢, 叫佢唔駛緊張, it's ok~ 我聽到覺得好warm 呀~ 同埋個個運動員之後經過都會同我笑呀, 我好開心呀~

另外波蘭隊都幾攪笑, 佢地唔識講英文所以我同佢地係雞同鴨講, 咁佢地接力有奬攞, 我就要叫佢地埋位, 點知佢地4 個男人又高又大..... 我都唔知到唔到佢地canada....... 加上有個人個樣好匈... 我叫佢地個時佢4 個一齊對住我好似幅牆咁, 我同佢講英文佢地同我講波蘭話, 大家都唔明對方講乜...... 哈, 好彩有樣野叫body language, 最後都畀我攪掂左, 不過畀佢地嚇親~~

好, 冰島係全日重點, 因為有個運動員好好好好好好好好靚仔~~ 好彩佢有奬攞,咁我有機會近距離接觸佢同佢講野~~ 最衰冇得影相....

台長: iris
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文