24h購物| | PChome| 登入
2003-12-23 23:24:00| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

懶呀~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈哈哈..... sem break 又到左啦...... 都差唔多過左一半~~
終於都有時間揾下好耐冇見ge vincci 同 jenny呀(你個傻婆.... 冇野好講啦.... 我唔出聲你都知我諗乜ge~)..... 同埋日日都見但好耐冇傾計 ge olivia呀~~ 哈哈..... 同你地玩好開心呀~~ 不過呢..... 而家我得閒你地又要返工喎.... -___-" 唔緊要啦.... 我黎揾你地~~

仲有, 我前兩日睇左魔戒3 呀~真係好好好好好好好睇呀... 好睇到喊....唔識講呀~ 真係睇多次都唔可以去厠所呀~~ 多謝Jackie 請我睇呀~遲d報答你呀下~ 哈...不過今次最型個個係Aragorn 呀~ Legolas 就照舊靚仔啦.....不過出得好少囉.... poster 都冇佢...... 同埋Sam 今次好威呀...Frodo.... 我不嬲都冇乜理佢....Pippin同Merry 都好好呀......哈哈~ 總之就一定要去戲院睇先得啦~~ 咁我而家最想睇ge 戲就係Love Actually 啦~ 我ge 直覺同我家姐都話我知呢套好好睇喎~

唔除左睇戲.... 我而家聽緊陶吉吉張 CONCERT CD 呀....... 我上次有飛都冇得睇.....不過算啦......讓左畀哥哥睇~ HEE~ 而家聽緊ANGEL呀~ :)

台長: iris
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文