24h購物| | PChome| 登入
2004-08-27 13:40:14| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

To be, or not to be?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  各位朋友,親愛的兩難式又來了~頹……

  近來譚美不斷徘徊在住宿與否的天堂與地獄中……其實自己一向鐘意呢種一大班人的生活,以我呢種愛熱鬧性格,住宿簡直係正~但因為家庭問題啦,先選擇放棄~之但係最近識既Year 2 or above,個個一定問人住唔住宿,然後下一句就係highly recommend 住宿有幾正~搞到人心大心細,差d忘記左點解當初我唔住……

  而家譚美試試列舉住宿pros & cons:
Pros:
1)返學放學extremely近~呢個唔需要解釋啦~唔駛我等勁討厭、班次勁唔準時既64K~64K曾經令我多次有衝動打電話去KMB complain佢~唔駛等呢架車(取而代之既係好準時既中大校巴,因為我身處逸夫~),係天大既恩賜~^^

2)都係方便~我絕對唔係一個只讀書而唔玩既人,而家我亦認真地考慮緊上唔上莊,而如果我真係走左去上莊,就一定會好多野做,好夜先會返屋企,甚至分分鐘要去人地宿舍屈蛇~既然成日屈蛇,不如住埋啦……

3)亦係方便~打算搵part-time啦,可能會apply中大入面既working at campus scheme,咁又唔知會唔會做到夜bor,有宿又方便好多啦~

4)有得玩~呢個亦毋須解釋啦~最怕你唔玩je……

5)可以同阿Miu一齊住~有人話要搵我做roommate喎~heehee~~ ^o^

Cons:
1)離開我family,呢個都唔解釋喇。

2)萬一住宿花費大左,咁就麻煩~冇水喉support我呀~

3)咁鬼貪玩,都怕自己玩到唔識讀書~咁就得不償失……

4)又係因為爛玩,可能到時我就唔會咁乖,個個星期捨得返屋企~咁就好大問題啦~

  喂喂,大家點睇?
  不過點都好,自問係一個好易投入既人,對人、對事、對一個地方,除非真係好差,否則我好容易會對佢地有感情~我承認自己愈來愈鐘意Shaw(or SCBA?好似唔多識分……暫時識到既Shaw都係BA人架啦…),唔知道開學之後感覺會唔會改變,but at least for this moment,I feel good~!!

Tammy
26th August,04

台長: 譚美。怡
人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文