24h購物| | PChome| 登入
2004-08-24 02:00:04| 人氣151| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Post O’ Camp!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  終於,有命在四日三夜後回來了。

  其實一開始並不是太想去細O,可能一來係SoHo O’ Day玩得開心,去到細O就要mix埋其他department既人,感覺怪怪地咁……(雖然明知身為BA人,識得人多係一件好事…)二來係入camp之前知道自己入左Shaw,感覺更奇怪,planning好似一下子被打亂咁……知道入左Shaw 0個個moment,我呆左三秒,第一件事就係諗到我O’ Camp會唔會變得好恐怖?有傳Shaw既人玩得好癲…第二就係諗到我會唔會唔夠船去exchange lor……(咁當然呢個係杞人憂天啦,讀都未開始讀~!)

  究竟我呢四日三夜做左d乜?
  哈,呢個問題我during camp既時候都問過自己,但除左嗌四七dem beat之外,我真係諗唔到d乜。五位組爸組媽都唔係讀HMG(Hotel Management),變左選科唔係太幫到我,地方就始終行熟左d既……不過,肯定既係,四日三夜後,我既感覺唔同左……

  Day 1,剛入camp,開始發現我係玩緊一個mini size既大O,形式同我想像中好唔同……第一次見大組長感覺『奇怪』,全部人要肅靜,唯大組長馬首是瞻,好有希特勒式個人崇拜feel……【後來知道,大組長係代表全college既靈魂人物,呢個係特意營造既形式……hee,關於大組長,一陣仲有野寫~ ^^】

  我既組mates冇話個個好active,不過女仔個個都幾肯玩幾肯嗌,而我都有一個跳舞好型既組媽Dilys&一個搞氣氛既組爸Cyrus~大家可能慢熱d啦,組內氣氛唔算十分熱烈咁……命中註定,我鮮有在此類情況下遇到一班active既人…(By the way,可能先入為主,相比之下,我愛SoHo老豆阿達多d,同外貌無關,而係我真心feel到佢有heart…亦係佢有份影響我對Shaw& O’camp既態度~遲d講!)

  時間慢慢過,我開始適應個camp,玩beat玩cheers愈來愈熟,夜晚Treasure Hunt熱到件tee濕晒都在所不計…其實好玩與否,在於自己係咪投入:「既然入左camp,點解唔試下投入去玩…入camp唔玩可以做咩?」入camp之前阿達咁講過;如果因為個college頹而唔玩,咁你去邊度都會係頹過架啦~過得開唔開心,在於你點揀點玩je…!何況Shaw guys真係喪架,食宵時完全表現出……

  四日三夜,我總共sleep左七個鐘,但可能natural high啦,玩緊既時候勁精神,不過一坐低我就想訓…第二晚本來唔會玩咁夜,兩點鐘沖完涼gather左一間房玩,原本打算四點鐘就散,但途中dyr 2-3老鬼不斷加入,連大組長 + 四個影子都入埋黎,二十幾人逼入一間雙人房,由玩game到熄燈講偵探鬼故,中途加插大組長批准&協助下,組爸Cyrus於組仔女面前示範被con + 發表感受~~結果?玩到朝早6:12先返房,一個鐘頭後起身繼續活動……

  講到大組長,請容許小譚美用100字歌頌下先,因為…靚仔!(我知道呢個答案好冇水準,but sorry…原諒我)Day 1 just覺得佢幾好啦,但因為日日見多左,加上另外三個colleges大組長既綠葉襯托下,不少Shaw freshmen不論男女,都認同我地敬愛既大組長係最靚仔~!起初CC既大組長都可以比較下既,但最後始終由我地大組長既左邊酒渦 + 染得靚過佢既頭髮領先勝出!形象所限,第一次見佢既時候有dcool,但之後大家一齊玩,佢真係幾nice + 玩得~而Day 3既war of cheers,SC同UC交換camp tee,當眾除衫下大家再發現佢身型勁fit~一個字,型!

  Day3 半夜12點進行最後一個節目:出沙角鸷食宵~一坐低,個個先開一枝Diamond / 生力細啤,yr 2 and above個個開始隊酒猜枚,我地組亦慢慢加入戰圈,皆因組mates有跳舞好勁既Ivan,靚女阿羊,Night Show為Shaw爭苐仔一對幾個男仔,贏足大半場而成為全Shaw焦點既阿Joan~個個走過黎敬酒,我地都慢慢high晒,猜枚猜酒猜Å,噴汽水鬥舞鬥酒嗌beat嗌cheers(連續跳左三次meal gap呀陰功),加上一班癲左既老鬼,我地好似拆左人地大排檔咁,百幾米以外既公廁都清楚聽到我地d噪音~凌晨兩點幾先返宿,隔籬公屋報警都得~玩得一d都唔斯文,high係high,但冷眼旁觀一下,玩到咁喪,成班人仲要著黑色衫,似黑社會多過大學生……投入不代表盲目,有d部分我仍然不能認同,例如互片,抬高自己炒high氣氛絕對冇錯,但我無法理解點解要用敏感話題去貶低他人……成件事,忽然變得無意義。但我明白其實BA已經算係斯文,唔係太過火,自我安慰,唯有當遊戲看待啦。

  呢個camp發現自己另一強項:作四七~!我成為組內出貨不停0個位,一日出三四set,大約五分鐘出一set~CU呢個「習俗」都幾考急才,短時間內出押韻四行七字slogan,玩得多,訓練腦部思考都唔錯~!通常出完都係我lead埋,(又成為我粗魯又一力証,帶四七唔駛用咪,仲要俾組mate讚我有氣勢=.=……)除左d少少尷尬四七就拋波俾男仔,事關雖然係我作&撐大組長係main theme,但我始終唔想一個對住百幾人大嗌「我愛xx」……唔係咁好嘛~不過呢一組就一定要再抄一次:
『四一仔女好福氣
 組爸組媽有心機
 裝飯斟水湊我地
 大嗌一句我愛你~!』
不過……我既責任,last三個字repeat得唔夠多就俾我收左,唔夠完美……組爸媽真係好辛苦,區區幾句唔夠多謝佢地~~

  有人話讀大學必做5件事:讀書、上莊、住宿、拍拖、搵錢,我一定做唔到住宿先,其他…唔知啦~玩完camp,見到其實Shaw未必如想像中咁頹,一樣有值得玩值得enjoy既0野~而家我既小組+大組長全家福就放於電腦檯上面,感覺…係我大學三年一個美麗開始,而家我可以講既係:I’m glad to be in Shaw!

【P.S.呢篇日記有好多中大BA terms,我諗唔係人人睇得明~唔明的話我可以嘗試於留言板解釋~BA有好多cheers玩,可能形式同其他細O唔同,但若果有人他日入左CUBA,恭喜你~真係要把握機會玩喇~!】

Tammy
23rd August, 04

台長: 譚美。怡
人氣(151) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文