24h購物| | PChome| 登入
2005-08-30 06:07:53| 人氣175| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

一字記之曰

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於都成為真正嘅上班一族
同我共事嘅呢位「阿生」真係非常之un-頂able
但我同佢依然係非常和諧共處
除咗因為我係生活舞台上一位出色嘅演員之外
其實最重要在於我夠忍得

在GSK做嘢嘅日子,原來除咗做咗份好Thesis之外
原來對我來講,最重要一課係忍
我唔算得上係衝動派,但我絕對係個熱血青年
仲記得嗰個死佬,好多時都唔知幾想打死佢
但我每一日都同自己講
你下次再點我你就死梗
每一次俾佢點完都咁同自己講
終於都冇頂番轉頭
到咗Last Day,佢同我講希望等日考到牌揾工做時可以再同我合作
當然我冇打算咁做啦,不過得佢咁講真係抬舉

真係,而家嘅我比起以前,火真係少咗好多
自從我問阿娘我係唔係年少氣盛而佢話係之後
我真係收斂咗好多,收埋多咗,忍多咗
呢個亦係成長嘅一課

台長: 小菲比
人氣(175) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職) | 個人分類: 工作 |
此分類下一篇:One Day More
此分類上一篇:千秋霸業

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文