24h購物| | PChome| 登入
2004-06-02 09:14:53| 人氣82| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

英國之旅(九)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日同Pauline去Cambridge,
都可以算是順利溝通,
她講的英文都幾慢,
可能就番我o的英文水平啦~
中途,我問Pauline肥然究竟o個時o係英國talk唔talkative,
她話她好靜,唔多出聲。
這使我心靈上感到安慰,
原來不只有我一個會"啞"o左……
當然有個人係例外——咪就係肥儀囉,
Pauline仲讚她講英文講得幾好tim ar~~


因為Pauline渣車載我的關係,
我們好快就來回了一次,
中間去了七個地方(forgot the names already),
經過的有University of Cambridge, King's College,Churches(Unknown), Villages(one is Ugley Green,another is...forgotten)...


In the villages,
there are many houses which look like the houses in 童話故事。
個感覺係好童話,
好似公主王子會快快樂樂地在小屋過幸福的生活o甘。
o甘o岩天氣好涼、又落雨,
好romantic呢...
真好……再次感受拍拖、結婚真好……
(但有人不同意呢~~~
唉…可能我想得太理想了)


在車上,我們都講o左唔少o野ga,
覺得她都算是個有趣的人,
但個樣真係好嚴厲……
而且對她食煙就真係不敢苟同了。


遊完之後,
Pauline請我食McDonald(呢度麥記好貴ga),
then就返Pauline家,
大家都好無聊,唔知講咩好o甘…
好彩冇耐她就車我去Wood Green Station,
我就自己搭Underground回肥儀家了。


晚上,等了肥媛電話很久,
以為她要拋棄我了,但又突然打了過來…
明天終於久別重逢了。
我還以為我要做"好慘的豬豬"tim...

台長: 名不副實的大學生
人氣(82) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文