24h購物| | PChome| 登入
2004-06-04 02:38:17| 人氣93| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

英國之旅(完)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2/6(最後一日)

約了肥媛和她朋友一齊行gallery——Tate,
它是一間藝術館,
好多石膏像、油畫、素描畫…
那裡的shop會售賣印有名畫的postcards,
但唔知點解我鍾意的畫都冇印postcard,
而又因為o係gallery唔影得相,
所以覺得好遺憾…
最後雖然有買一張postcard,
但唔係最鍾意的…

館裡面其中有幅素描畫超靚。
係一個著裙的短髮女仔屈膝在地上,
面朝天,個pose像個model,
給我好陽光、活力的感覺~

另外仲有些以女性為主題的油畫,
畫旁邊有畫家介紹和畫的內容,
我覺得大部份真係畫得超正,
畫中人的眼神好真,好似望住自己o甘,
衣著亦好細緻;顏色都好靚。
當然,最重要的是主題有趣。
有一幅畫是畫一個裸露身體的情婦(mistress);
有一幅是Venus(詳細的故事就唔多知,因為睇唔明英文描述);
有幾幅就是審判日……


之後我們去食雪榚,
再由唔知邊度行到London Eye,好tired……
影o左一o的相,
仲愈睇愈覺得肥媛似杜麗莎…haha


四點幾返到肥儀家,
竟然冇人o係屋企,
我又冇key,等o左成十分鐘(其實唔止)
終於有個同屋的人回來……實在太好嘞!


食完飯,我就去機場,
然後check in。
o係飛機上settle down後,
覺得好好彩,因為我旁邊兩個位冇人坐,
o甘我就可以霸晒o黎訓,訓得超好!
仲睇o左"少年阿虎",
好唔鍾意打拳的人,簡直係殘害自己的身體!
好唔鍾意套戲的內容,但吳建豪幾靚仔,
而且睇開就睇埋佢啦~
我想知究竟個賽事後來邊個嬴ga?
都唔講o既,係唔係已經暗示o左o的乜?
但我又feel唔到喎~

台長: 名不副實的大學生
人氣(93) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文