24h購物| | PChome| 登入
2004-12-17 03:36:19| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

考試&迦南食飯

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝本來諗住可以訓晏d,點知仍然係俾阿哥嘈醒.訓下醒下搞到最後唔鬼再訓決定起身,之後又係睇新楚留香既時間,食完晏決定唔去同迦南佢地打波,是關好累同埋自己冇睇過smartone training時既notes,今日仲話exam…完全覺得想死,做個promoter都要人地exam,食完野睇埋新楚留香再睇左陣etv,哈哈無錯我連etv都唔放過,跟住就一路讀d notes一路睇真情告別既大結果,睇完之後勁眼訓,閃左去訓覺,突然間手提0向,原來係打黎叫我星期六去見工,之後事但換件衫就出門口啦,去到考試都幾開心,個個後生仔女都幾玩得,阿chris一行開左,我地就起鬨大家一齊出貓,之後考oral都算okay,應該都請架啦,唔知去邊返工呢!快d有工開就好啦,唔想成日hae0向屋企,同埋今次返黎特別窮咁,老豆冇上兩年俾咁多我地洗之餘,自己又的而且確勁大洗,真係唔搵野做都唔得lor,exam完call返阿哥,佢地班迦南話0向廟街食飯,出左去mk join佢地,食完飯再去行街,跟住食埋糖水我地就回家啦,返到屋企又係睇電視,發覺自己真係唔睇埋點幾個出都唔安落咁~!

PS部電腦經阿哥裝返個唔知乜野後重生,繼續有得用,YEAH~

台長: Coolman~*
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文