24h購物| | PChome| 登入
2004-12-14 10:36:19| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

兩年後既今日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

十二月十日
今晚見返好多以前既舊朋友,好開心下…不過一眾男仔都異口同聲話我肥左又靚左,不過我都預左架啦…事關由我返香港第一日開始屋企人已經同我講左好多聲你肥左好多wor,算啦…我咪的起心肝去減肥lor~!!

本來今晚以為係阿舊請食飯,點知原來係生日party,個場搞到好似rave咁,不過當然同rave差好遠啦,呢晚我估都有成廿人度~!!阿傑呢晚就做bar tender,不過完全覺得阿傑調既野就真係學becky話有待磨練啦,呢晚我飲左白紅兩酒各一杯,之後再飲左阿傑調既一杯半既唔知乜野,另外個半杯就俾阿龍搶左黎同阿大敬酒,不過真係估唔到原來阿大唔係好飲得酒,但最估唔到既係becky係完全未飲過酒既,跟住我地成班都係傾下計吹下水影下相咁,到十一點幾就閃人啦,落樓既時候我地三個都發覺becky真係醉醉地,完全人地問個樣佢答另外一樣,笑死我地,之後我地決定派阿大送becky返去,而我同阿龍就搭地鐵各自回家,我地幾個行緊既途中俾我撞返兩年前我去台灣旅行識既六尺二寸高既brian哥哥,佢當時傾緊電話,我無啦啦行去佢前面問佢仲認唔認得我呀,好記性既brian當然認得我啦,之後我問佢係咪同phoebe仲一齊,佢話唔係lor,不過仲有聯絡,我留低左電話俾佢就同班friend走啦,最搞笑係我行返過去既時候阿龍同阿大都問我係咪撞返舊情人,真係完全想死lor,brian哥哥大我成十二年架…不過真係好可惜lor,我仲諗住第時可以飲到佢地兩個個餐,點知佢地兩個已經散左~!!

總括黎講,今晚真係好開心,見返好多好朋友之餘,又可以大玩特玩一餐~!!!
ps.等待阿舊話新年請我食既個餐

台長: Coolman~*
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文