24h購物| | PChome| 登入
2004-12-17 02:36:19| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

新界都是個不錯既地方

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝一大早八點就起身啦,準時九時正出門口,今次一定唔會遲到俾穎文鬧,搭完地鐵再搭火車,的確有d長征feel,不過自己仍然樂在其中,0向九龍塘火車站我仲特登買張單程票,之後用dc影低…諗返都有d低b,hehe!!到左大埔墟之後再去巴士站等巴士,等左十分鐘度我就上車,落車之後等佢,一見到個衰妹覺得好奇怪,點解唔係一身運動裝,而係著裙既,原來今日偷懶冇去跳舞,上到去佢屋企,將我dc d相過落佢電腦度就閃出沙田,本來真係好想同個噴泉影相,仲記得細細個時我地一家0向個度影過靚相,點知穎文同我講上年已經拆左,有d失望,去到沙田仍然怒行,第一站去左睇suit,不過試左之後發覺自己真係肥左好鬼多,等我減好肥到臨返mel至買,之後繼續行買左件cei既衫,俾緊錢既時候個傻婆睇到個sales拿左個氣球,又要去拿埋一份,真係俾佢笑死我,行左好耐商場跟住我地閃左去snoppy land度影相,個度都幾靚,影完我地就走人去mk,落到mk走左去許留山買野飲,真係好耐冇飲,我已經忘記左兩杯原來係平d既,係咁俾佢笑我,之後又係行旺中,完全好似今次返黎成日都0向旺角出沒咁,行完去左新之城…走左入間史歷奇精品店度睇野,而傻婆就去左對面睇鞋,睇完之後我過去搵佢,佢考慮緊買唔買好,最後我地決定食完野先決定買唔買好,之後去左對面心粥店食粥,食完再行返過去買鞋,買完之後佢陪我行去波鞋街睇波鞋,最後都係睇唔中…跟住就搭地鐵返家,返到杏花村出閘時見到剩餘既八達通錢…嘩乜今日用左完四十幾蚊搭車呀,真係幾熔下wor,雖然係貴左d,不過今日真係玩得好開心下!~~

台長: Coolman~*
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文