24h購物| | PChome| 登入
2004-01-03 20:36:14| 人氣6| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

士多啤梨果園

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日十點半先起身,呢排特別好訓,可能近幾日都出街由朝玩到晚,所以成個人都好倦,執好曬d野都十一點十五分啦,大約十一點半阿哥同brady就黎接我,之後接埋michelle我地就起程去奶粉屋企集合,之後我,avis同michelle就坐左edward車出發,而班男仔就坐阿哥車,之後就開始我地今日摘生果既旅程!!原來今日係摘cherries唔係strawberry wor,聽到個時有d失望,是關我鍾意食多d!!
旅途有成個鐘既車程,我地班野又例牌拿個walkie talkie黎玩,今次仲玩估歌仔同隔車唱k,好離譜呀呵,之後終於到目的地啦,點知個女職員同我地講佢地d cherries今日摘曬,今日close,唔俾我地入啦wor,當時真係好無奈,事關我早餐都未食就黎,個時都成點半,我個肚真係餓到想死,好彩個女職員話附近有個strawberry farm,我地可以去個度摘,呵呵…咁都好d,去到strawberry個度,我地見到間大餐廳,今次我地話就算摘唔到,呢度都可以坐低食飽飽,跟住edward問完話可以入去摘,我地就開始摘我地可愛既士多啤梨啦,我地拿住個桶係咁摘,唔大個d我地都唔要…呵呵,henry仲係咁食,我地初初都覺未洗食左可能會肚痛,後來阿哥話勁鮮甜,我地都唔理肚痛唔肚痛啦,食左至算,嘩…真係勁juicy,跟住我地摘完半kg就俾錢,大約$5半kg,都ok啦,不過真係超好食,食完我地又買strawberry jam,之後我地就坐0向餐廳度食ice-cream,我地買左三個strawberry temptation同一杯milkshake八個人分~!!當等緊食既時候我地睇到話有free wine tasting,我,brady都走去試飲,事關d駕車人士唔可以飲wine,所以阿哥同都冇飲,而本來avis都話飲,但edward話佢未成年唔俾佢飲,我地試左三隻,第一隻最正,第二隻似汽水多d,第三隻就似士多啤梨奶咁,跟住我地就開始食美味既ice-cream啦,嘩…個個食完都話人間極品,跟住奶粉同阿哥再買多個cone黎食,隻ice-cream叫strawberry heaven,我地個個都話以後食個d全部都係strawberry hell,哈哈…真係好enjoy食d咁正既雪糕啊!!!
食完之後我地就起程去沙灘啦,今日真係陽光與海灘,我地0向車度係咁唱古巨基隻藍天與白雲,去到我地開曬d野就落水玩啦,阿康同brady勁整michelle,搞到佢全濕,而我同avis就離開戰場,大家玩到五點幾到,jo哥就黎到join我地,之後再玩左陣就上去沙灘坐,我同jo哥鬧用部dc黎影靚女,不過發覺有d原來係遠睇就似公主,近黎就係蕃薯,哈…玩到七點我地就去換衫食晚飯,本來諗住去個度間意大利餐廳食野,點知間野勁多人要等成半粒鐘至有位,之後我地就出返去食野,我地去左sofia食意大利野,叫左三個大pasta兩個pizza,一個garlic bread,食完大家都好飽,之後無啦啦,奶粉同michelle玩,佢唔知佢杯水仲有水,就係咁michelle就俾佢淋到成身濕曬,哈哈…michelle笑住話咁大個女都未俾男仔淋過,我地0個個同奶粉講小心師太滅絕佢呀!!~~跟住阿哥就車brady,michelle同我返屋企啦,0向車度avis打電話俾阿哥話佢知聽日0向佢家練歌,而佢就問我同michelle去唔去,我同michelle都同樣話如果冇人唱我地先去,點知真係唔夠人唱,oh…明天又要早起啦!!!~~~返到屋企我即刻去沖涼,之後睇左陣書就訓左啦!~~~~

ps.upload左d 去camp既相,上返我之前俾你地0個個相簿web site睇啦,好友們..去欣賞下d靚相吧啦!!!後日去box hill等我去買本日記黎寫先,要實踐返我既英文日記,好啦…決定0向度我就用中文寫日記,自己寫就試下用英文,yeah~!!!

Coolman~*
5-1-03

台長: Coolman~*
人氣(6) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文