24h購物| | PChome| 登入
2005-05-23 23:11:12| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

攰爆呢

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  多謝你申請成為香港樂施會的一般義工,本會的義務工作全部均在香港進行。

  稍後我們會再電郵一封邀請信,邀請閣下參加義工迎新聚會,出席以後,方可成為本會註冊義工,以參與本會的活動。一般而言,迎新聚會於某些平日晚上或星期六下午舉行。

  但由於最近報名人數眾多,你可能需要待上兩個月以上的時間才可獲邀請參加迎新聚會。



估唔到apply 做義工都咁艱難...見到封email都呆哂~~

************************************************************************

講返尋日0既開心野同唔開心野啦~~
話說尋晚同低低b &阿峰打ps2...
我呢0的cheap人...真係ok無奈...
不過個呔盤真係好得...攪到我都鍾意玩~~~
不過我0的揸車技術真係好到爆~~=_=
玩到2點幾度啦...就開始想訓喇...
之後我就0係度小睡下啦~~
點知佢0地耐唔耐又攪下gag...我想訓時又俾佢0地攪到笑醒...好無聊...
真係咩鬼都笑一餐~~
好耐都未試過笑到肚痛...但係尋晚又試返喇...真係好開心呢~~~^^
到3點幾...真係頂唔順就入0左房訓~~

到唔開心事喇~~
今朝起身...低低b就話我知尋晚佢0地笑我訓覺有鼻「寒」...
我打0左低低b 0架喇~~可惜阿峰去0左返工打唔到~~~~谷鬼氣~~~~
人家近排病病地...鼻塞塞嘛...咁都笑人0架~~~~

今朝要返學校練野...
之後就補習...
超攰囉~~~所以補習時...揸住枝紅筆0係度釣魚...
最後...畫花0左個細佬本野~~~好彩唔係學校野0者~~~kaka


post 張可愛相...又引下阿峰做傻仔先~~~
今次唔好中招喇~~~

台長: 流星
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文